اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ:

مدیران یک لحظه از یاد جانبازان غافل نباشند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: مدیران و مسئولان کشور حتی یک لحظه نباید از یاد جانبازان سرافراز انقلاب و دفاع مقدس غافل شوند.

مدیران یک لحظه از یاد جانبازان غافل نباشند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهداهای بسیار و ایثار و فداکاری ده‌ها هزار جانباز به پیروزی رسیده و امنیت و سربلندی امروز جمهوری اسلامی مرهون تلاش و فداکاری این بزرگواران است.

وی تصریح کرد:‌ اگر امروز شاهد توسعه روزافزون کشور و تحقق برنامه‌های کلان و بزرگی مانند دست‌یابی به دانش صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای و خودکفایی در تامین بسیاری از محصولات کشاورزی، صنعتی و حتی تسیلحات و تجهیزات دفاعی هستیم، به برکت حضور و فداکاری جانبازان به دست آمده است.

 

خانواده جانبازان نباید دغدغه هزینه‌های درمانی داشته باشند

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به فرارسیدن روز جانباز و سالروز میلاد با سعادت حضرت عباس (ع) گفت: تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و آزادگان همواره باید در اولویت کارهای مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار داشته باشد.

حدادی با اشاره به حضور مدیران متدین و انقلابی در ساوجبلاغ ادامه داد: بارها تاکید شده که نگاه ویژه‌ای که رهبری معظم انقلاب به ایثارگران داشته و دارند باید توسط مدیران در این شهرستان به صورت عملی اجرایی شود.

وی تاکید کرد: ایثارگران و جانبازان حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند و اگر مدیری امروز به سمت مدیریت و ریاست دست یافته، به برکت تلاش جانبازان و ایثارگران است.

فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به ارائه تسهیلات ویژه به ایثارگران و جانبازان ساکن این شهرستان یادآور شد: مدیران ما به مانند رهبری معظم انقلاب اسلامی حتی یک لحظه نباید از یاد جانبازان غافل شده و هر چه در توان دارند برای رفع مشکلات این عزیزان و خانواده‌های صبور و بزرگوار آنها انجام دهند.

حدادی تاکید کرد: به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست که خانواده جانبازان دغدغه هزینه‌های درمانی داشته باشند و دستگاه‌های اجرایی و مدیران شهرستان ساوجبلاغ برای تحقق این مهم تلاش بسیاری انجام داده‌اند.

وی تصریح کرد: امروز در سراسر کشور و به طبع آن در شهرستان ساوجبلاغ، خانواده معظم ایثارگران به ویژه جانبازان جایگاه رفیعی داشته و همه ما وظیفه داریم که به یاد آنها باشیم.

این مسئول در پایان اذعان داشت: جانبازان سرافراز انقلاب و دفاع مقدس هیچگاه در برابر مشکلات و کمبودها اعتراضی نداشته و با صبر و بزرگواری این موارد را تحمل می‌کنند، لذا لازم است که مسئولان به صورت مرتبط با آنها ارتباط داشته و از مشکلات و سختی‌های جانبازان و خانواده معظم این عزیزان اطلاع داشته باشند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول