اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

انقلاب اسلامی متعلق به افراد و شخصیت‌ها نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: انقلاب متکی به افراد و شخصیت‌ها نیست بلکه متعلق به همه مردم ایران است و با هیچ زلزله‌ای دگرگون نمی‌شود.

انقلاب اسلامی متعلق به افراد و شخصیت‌ها نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام سیدحسین رکنی‌حسینی در جمع مدیران و مسئولان بردخون با اشاره به فضیلت ماه شعبان اظهار داشت: در این ماه پرخیر و برکت شاهد میلاد ائمه اطهار و معصومین بزرگواری هستیم که باید ارزش آن را بدانیم و از لحظات نورانی این ماه به خوبی بهره ببریم.

وی افزود: سوم شعبان میلاد حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار و چهارم شعبان میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز است که سوم شعبان روز ولادت با سعادت بزرگ پاسدار قرآن کریم و اسلام عزیز است، پاسداری که هر چه داشتند در راه خدا هدیه کرد و اسلام را از پرتگاه انحراف رژیم طاغوتی بنی‌امیه نجات داد.

امام جمعه بردخون تصریح کرد: ما در اسلام الگوها و اسوه‌های برجسته‌ای داریم که مردان درس فداکاری را از قمر بنی هاشم و زنان نیز درس صبر و شکیبایی را از حضرت زینب و ام کلثوم آموختند و در جنگ 33 روزه حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی آنچه موجب شکست دشمن شد عظمت کربلا و امام حسین بود که الگوی مجاهدان لبنانی شد.

رکنی‌حسینی با اشاره به واقعه هفتم تیر گفت: هفتم تیر سالروز شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و 72 تن از یاران با وفایش در دفتر حزب جمهوری است که منافقان یکی از بهترین نیروهای انقلاب را شهید کردند تا به مقاصد پلید خود برسند.

رکنی‌حسینی ادامه داد: شهید بهشتی از چهره‌های ماندگار انقلاب و پشتوانه آن و از یاران نزدیک امام راحل بود که مظلومانه زیست و شربت شهادت نوشید هر چند تبلیغات مسموم منافقین شخصیت این انسان وارسته را نشانه گرفت اما، دشمن کوردل که فکر می‌کرد با شهادت این افراد به اهداف شوم خود می‌رسد کورخوانده بود زیرا انقلاب متکی به افراد و شخصیت‌ها نیست بلکه متعلق به همه مردم ایران است و با هیچ زلزله‌ای دگرگون نمی‌شود.

وی به هفته قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: قوه قضاییه مسئولیت سنگینی دارد که به گفته مقام معظم رهبری هر کس احساس مظلومیت کرد حق خود را از این قوه بگیرد و انتظار است قضات طرفدار و حامی مظلومان باشند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول