اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سراوان:

فعالیت‌‌های مذهبی باید با مطالعه دقیق اجرا شود

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی سراوان گفت: فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی با مطالعه دقیق اجرا شود تا بیشترین اثر را بر روی جوانان داشته باشد.

فعالیت‌‌های مذهبی باید با مطالعه دقیق اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان پیش از ظهر امروز در مراسم جشن میلاد امام حسین در مسجد جامع حضرت علی‌ابن‌ابیطالب (ع) که به همت اداره تبلیغات اسلامی و همکاری بسیج سپاه شهرستان سراوان برگزار شد اظهار داشت: ماه شعبان به عنوان ماه پیامبر (ص) شناخته می‌شود و تولد ائمه بزرگوار دین در این ماه واقع شده که نخستین آن میلاد حضرت امام حسین (ع) است.

وی ضمن تبریک این مناسبت به بیان روایاتی درباره ولایت آن حضرت و نامگذاری آن حضرت و همچنین علاقه شدید پیامبر خدا (ص) به امام حسین (ع) پرداخت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سراوان بیان داشت: زندگانی امام حسین (ع) از تولد تا شهادت سراسر درس است زیرا که آن حضرت معصومانه متولد شد، معصومانه زندگی کرد و مظلومانه به شهادت رسید.

در ادامه این مراسم، یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به مولودی خوانی پرداخت و به 12 نفر از حاضرین که نام آنها حسین بود، هدایایی تقدیم شد.

رئیس تبلیغات اسلامی سراوان همچنین به مناسبت یکم تیرماه سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی در نشست مشترکی با خانواده و همکاران این اداره ضمن قدردانی از تلاش کارکنان از همکاری و پشتیبانی خانواده‌ها سپاسگزاری کرد و با اشاره به برنامه‌های ابلاغی و قابل اجرا در سال‌جاری به عظمت فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی پرداخت.

دهقان گفت: همان طوری که تاکنون نسبت به برگزاری برنامه‌های ابلاغی فعالیت کرده‌ایم باید تمامی قسمت‌های مختلف این اداره پیرامون اجرای هر چه بهتر از نظر کمی و کیفی فعالیت‌های در پیش رو تلاش کنیم.

وی با بیان مطالبی در زمینه برنامه‌ریزی صحیح و کارآمد افزود: فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی را باید با مطالعات دقیق و مؤثر در زمینه های مناسب و مساعد اجرا کنیم تا بیشترین اثر را بر نسل جوان و نوجوان در برابر تهدیدات و تهاجمات فرهنگی دنیای غرب داشته باشد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول