اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان رفسنجان:

حکم قضاوت باید با تدبیر و دانایی کامل باشد

خبرگزاری فارس: دادستان رفسنجان گفت: کسی که بر مسند قضاوت نشسته است باید با تدبیر و دانایی کامل حکم کند و هر جا حق مظلومی پایمال شده است آن را از ظالم بستاند.

حکم قضاوت باید با تدبیر و دانایی کامل باشد

سیدمحمود علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان با گرامیداشت هفته قوه قضائیه این دستگاه را بسیار ارزشمند خواند و اظهار داشت: رسیدگی به حق مظلومان از مهم‌ترین وظایف قضات است.

وی افزود: کسی که بر مسند قضاوت نشسته است باید با تدبیر و دانایی کامل حکم کند و هر جا حق مظلومی پایمال شده است آن را از ظالم بستاند.

علیزاده بیان داشت: امنیت و عدالتی که در جامعه باید حکم‌فرما باشد جز با به‌روز بودن دستگاه قضایی به وجود نمی‌آید، زیرا مجرمان اگر به حکمی که برای جرم خود بریده می‌شوند آگاهی داشته باشند به سمت جرم و بزه نمی‌روند.

دادستان رفسنجان با اشاره به برخورد قاطع با مجرمان در چارچوب قانون تصریح کرد: هیچ کس حق ندارد خارج از چارچوب قانون با افراد برخورد کند، زیرا سوء استفاده از لباس در نظام جمهوری اسلامی که نظامی عدالت محور است، معنا ندارد.

علیزاده بیان کرد: احساس آرامش شهروندان برای دستگاه قضایی و دیگر دستگاه‌های مربوطه بسیار ارزشمند است، زیرا توانسته‌ایم وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم و قضات موجود در دادگستری‌ها با کوچک‌ترین اشتباهی با حکم صادره به ایجاد عدل و داد می‌پردازند.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول