اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام آشتیانی:

قضاوت درباره تشکیل فراکسیون صدای ملت زود است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی نمی‌توان در مورد تشکیل فراکسیون صدای ملت قضاوت کرد.

قضاوت درباره تشکیل فراکسیون صدای ملت زود است

حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پیشنهاد تشکیل فراکسیون صدای ملت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید دید که امکان تشکیل چنین فراکسیونی وجود دارد یا خیر زیرا هنوز مجلس جدید تشکیل نشده و اعضای آن گردهم نیامده‌اند.

وی افزود: در شرایط کنونی نمی‌توان در این مورد قضاوت کرد زیرا پیشنهاددهندگان این مسئله نیز اهدافی دارند که باید دید در آینده به چه صورت عمل خواهند کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لازمه اینگونه بحث‌ها، تشکیل مجلس جدید خواهد بود گفت: 196 نفر از نمایندگان مجلس نهم افراد جدیدی هستند بنابراین برای تشکیل فراکسیون‌های جدید نمی‌توان از هم‌اکنون پیش‌بینی‌های دقیقی انجام داد زیرا هر یک از این افراد دارای نظراتی هستند و علاوه بر این، تفاهم‌هایی نیز میان نمایندگان صورت می‌گیرد که همه این موارد با شروع مجلس نهم مشخص خواهد شد.

وی در خصوص نظر برخی از نمایندگان مجلس در رابطه با فراکسیون‌های مجلس نهم عنوان داشت: قاعدتا مجلس به سمت فراکسیون اکثریت اصولگرایان پیش می‌رود اما اقلیت نیز فراکسیون خود را خواهد داشت و ممکن است افراد جدیدی جایگزین نمایندگان قبلی شوند اما به هر حال فعالیت‌های خود را ساماندهی خواهند کرد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول