اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داور بین‌المللی ژیمناستیک اصفهان:

قضاوت در مسابقه‌های جهانی با حمایت مسئولان میسر می‌شود

خبرگزاری فارس: داور بین‌المللی ژیمناستیک اصفهان گفت: با حمایت‌های صورت گرفته از سوی مسئولان امر، بانوان داور فرصت حضور در میادین بین‌المللی را پیدا کرده‌اند.

قضاوت در مسابقه‌های جهانی با حمایت مسئولان میسر می‌شود

الهام صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: حمایت‌هایی که طی سال‌های گذشته فدراسیون ژیمناستیک و مسئولان ورزشی داشته‌اند و هم‌چنین پی‌گیری و تلاش خود داوران توانسته‌ایم در عرصه‌های بین‌المللی جایگاه خوبی را به دست بیاوریم.

وی که در سال 83 درجه داوری بین‌المللی خود را کسب کرده است، در این‌باره افزود: براساس دستورالعمل فدراسیون جهانی، تا پیش از پایان سال 2012 باید سابقه چهار دوره قضاوت در مسابقه‌های جهانی را پیدا می‌کردیم تا بتوانیم به یک رده بالاتر در داوری ارتقا یابیم.

داور بین‌المللی ژیمناستیک که مسئولیت نایب رئیسی بانوان هیئت ژیمناستیک استان اصفهان را برعهده دارد، با اشاره به مسابقه‌های جهانی بلغارستان بیان داشت: در این رقابت‌ها بهترین داوران بین‌المللی دنیا به قضاوت می‌پردازند و حضور در کنار این داوران کلاس آموزشی بسیار خوبی برای ما است.

وی ادامه داد: داورانی می‌توانند در این مسابقه‌ها قضاوت کنند که تیم کشورشان در مسابقات حضور پیدا کند و با شرکت تیم شش نفره ایروبیک مردان زمینه حضور دو داور در بخش بانوان فراهم شد.

صانعی با اشاره به اینکه قضاوت داوران ایرانی در این مسابقه‌‌ها با پوشش اسلامی انجام می‌شود، تاکید کرد: با پوشش اسلامی هیچ مشکلی برای داوری در مسابقه‌های جهانی نداریم و نوع پوشش ما برای سایر داوران جالب است.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول