اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال فولاد ماهان:

مردم باید قضاوت کنند/از حکم صادره شوکه هستم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال فولاد ماهان گفت: از حکم صادر شده کمیته انضباطی در مورد پرونده تبانی در فوتسال شوکه هستم و در این مورد مردم باید قضاوت کنند.

مردم باید قضاوت کنند/از حکم صادره شوکه هستم

حسین افضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در مورد آرای صادره در مورد پرونده تبانی رقابت‌های فوتسال به طور واقع شوکه هستم و نمی‌دانم در این مورد چه بگویم.

وی ادامه داد: در این مورد مردم باید قضاوت کنند که چه اتفاقی افتاده و تنها نکته‌ای که در مورد این حکم قصد دارم بدانم این است که اتهام من در این مورد چیست.

سرمربی تیم فوتسال فولاد ماهان تاکید کرد: چنین حکمی را حتی در خواب هم نمی‌دیدم اما اکنون در بیداری آن را می‌بینم.من در جایگاهی نیستم که قضاوت کنم و در مورد آرای صادر شده در مورد تیم‌های گیتی پسند و شهید منصوری نه کاری به تیم همشهری خودمان دارم نه به تیم شهید منصوری.

افضلی تصریح کرد: اعتراض خود را نسبت به این رای به کمیته استیناف ارائه داده‌ایم و امیدوارم هر چه زودتر ما را به این کمیته دعوت کنند تا نظرات خود را در این مورد ارائه دهیم. زمانی که از تیم پرسپولیس چهار بازیکن را محروم می‌کنند خود مردم بهترین قاضی هستند که بفهمند چه اتفاقاتی افتاده است.

سرمربی تیم فوتسال فولاد ماهان تاکید کرد: در این مورد خود خبرنگاران بسیار فنی و حرفه‌ای هستند و تشخیص می‌دهند که چه اتفاقاتی در این فوتسال رخ داده است.

وی همچنین در مورد ادامه همکاری خود با تیم فوتسال فولاد ماهان اشاره کرد و افزود: به دلیل اینکه در حال حاضر درگیر پرونده تبانی در فوتسال هستم هنوز نتوانسته‌ام در این مورد تصمیم گیری کنم و همه چیز را به آینده موکول کرده‌ام.    

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول