اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال/

رکورد‌دار اخراج، دیدار صبا و نفت را قضاوت می‌کند

خبرگزاری فارس: سومین رکورد دار صدور کارت‌های رنگی در لیگ یازدهم، در هفته سی و یکم دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران را قضاوت می‌کند.

رکورد‌دار اخراج، دیدار صبا و نفت را قضاوت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، داور باتجربه مسابقات این فصل لیگ برتر احمد صالحی است که به عنوان قاضی دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران در هفته چهاردهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی شده است.

در حالی‌ که دیدارهای هفته چهاردهم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از جمعه اول اردیبهشت ماه آغاز شده است، اسامی تیم داوری دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران در یکی از دیدارهای حساس هفته‌های ما قبل پایانی مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس مشخص شد که بر اساس آن سومین داور رکورددار صدور کارت‌های زرد و قرمز این بازی را قضاوت می‌کند.

بیست و دومین قضاوت صالحی در یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران که قرار است عصر شنبه دوم اردیبهشت ماه در چارچوب دیداری از هفته سی و یکم یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شود را احمد صالحی بر عهده دارد.

صالحی داور دیدار حساس تیم‌های صبای قم و و نفت تهران را سعید زارع به عنوان کمک داور اول و حسین سنجری به عنوان کمک داور دوم یاری می‌کنند ضمن اینکه فرشید افشار به عنوان داور چهارم و حسین خوشخوان به عنوان ناظر مسابقه، تیم داوری را همراهی می‌کنند.

صالحی در حالی این دیدار را قضاوت می‌کند که در 22 بازی قبل خود در لیگ یازدهم 66 کارت زرد، سه کارت قرمز و یک کارت زرد منجر به اخراج به بازیکنان لیگ برتری نشان داده است و از این حیث بعد از علیرضا فغانی و محمود رفیعی در جایگاه سوم قرار دارد.

این داور در حالی دیدار خانگی هفته سی و یکم لیگ برتر صبای قم برابر نفت تهران را قضاوت می‌کند که پیش از این دو بار در لیگ یازدهم در دیدار صبای قم با پرسپولیس تهران در هفته نهم و صبای قم با صنعت نفت آبادان در هفته دوازدهم، داور بازی‌های شاگردان ویسی بوده است.

توقف صبای قم بر نفت آبادان در آخرین میزبانی

شاگردان عبدالله ویسی در حالی در هفته سی و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال و در دیداری حساس که شانزدهمین بازی خانگی آنها در لیگ یازدهم به شمار می‌رود برابر نفت تهران صف آرایی می‌کنند که آخرین بار در خانه برابر تیم صنعت نفت آبادان به تساوی دو بر دو رسیدند و نتوانستند هفتمین پیروزی خود در بازی‌های خانگی را کسب کنند.

بازی رفت صبای قم و نفت تهران نیز در هفته چهاردهم نیم فصل نخست لیگ یازدهم در ورزشگاه شهید دستگردی تهران با تساوی دو بر دو به پایان رسید که طی آن پژمان شاهپری و غلامرضا عنایتی برای صبای قم و پائولو فریرا و رضا معقولی برای نفت تهران گلزنی کردند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول