اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

دانش‌آموزان روحیه مجاهدت را در خود ایجاد کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: دانش‌آموزان باید روحیه مجاهدت را در خود ایجاد کنند تا در طول مسیر کم نیاورند چرا که امروز این بسیجیان مجاهد هستند که استکبار را به زانو درآورده‌اند.

دانش‌آموزان روحیه مجاهدت را در خود ایجاد کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان علی‌اکبر فامیل‌کریمی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه 30 دوره اردوهای دانش‌آموزی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) رهپویان ولایت اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) دارای خانواده پربرکتی است که در تمام اعصار ادامه دارد و فرزندان این خانواده مسئولیت سنگینی را به دوش می‌کشند.

وی افزود: امروز پیشقراولان این کشور دانش‌آموزانی هستند که در آینده عهده‌دار مسئولیت‌های سنگین شده و بایستی در مرحله نخست به شخصیت اصیل و برتر خود اذعان داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان خاطر نشان کرد: دانش‌آموزانی که قرار است در آینده عهده‌دار کشور شوند باید روحیه مجاهدت و تلاش را در خود ایجاد کنند تا در طول مسیر کم نیاورند چرا که امروز کاروانی که توانسته صهیونیسم را زمین‌گیر و آمریکا را به زانو درآورد فرزندان و نیروهای بسیجی پرورش یافته مکتب اسلام هستند.

وی بیان کرد: ما نیز بایستی به مانند شهدا عمیق فکر کرده و همواره در طول زندگی تنها به آمار کمی 44 هزار شهید دانش‌آموز اکتفا نکرده و به عمق این رشادت‌ها توجه کنیم.

فامیل‌کریمی ادامه داد: امروز مهیا است که علمدار جبهه جهاد و شهادت بوده و در کنار خوردن نان پاک ولایت، نخبه‌پروری را در تمام عرصه‌ها مدنظر قرار دهیم و پیرو مکتب قرآن و ولایت فقیه باشیم.

رئیس اداره امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان نیز گفت: امسال با هدایت هوشیارانه و مدبرانه مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده و در این راستا بر آن شدیم تا اردوهای سال جاری کمیته امداد امام خمینی‌(ره) را در روزهایی که با عناوین ولایت، خودسازی، ایثار، نشاط و امید و کار، تلاش و ابتکار نامگذاری شده برگزار کنیم.

جعفر روشن‌سرشت در جمع 200 نفر از دانش‌آموزان خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) از استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این فرصت برای دانش‌آموزان فراهم شده تا بتوانند در فضای اردوگاه فجر در غم و شادی یکدیگر شریک شده و استعدادهای نهفته خود را شکوفا کنند.

وی بیان کرد: مربیان باید توجه به سلامت جسمی و روانی دانش‌آموزان و تغییر و تحولات دوران بلوغ را در کنار اهتمام ویژه به حفظ فضای سرشار از روحیه مد نظر قرار داده و تلاش کنند تا اعتماد به نفس، خودباوری، مهرورزی، مشارکت و تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری را به دانش‌آموزان آموزش دهند.

وی تصریح کرد: استفاده مدبرانه از عواطف جوانان در پاسداری از ارزش‌ها و تقویت روحیه نقادی و نقدپذیری در آنها و مدیریت جوانان و نوجوانان در عرصه‌ای که جاذبه‌های مثبت و منفی افکار و روحیات جوانان را تحت الشعاع قرار داده امری است که توجه به آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس اداره امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان در پایان گفت: در تابستان سال جاری یک هزار و 600 دانش‌آموز خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) از هشت استان کشور به اردوگاه فجر آمده و در اردوهای رهپویان ولایت شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول