اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی

مجاهدت فعالان عرصه کار و تولید و تلاش در تولید ملی یک ضرورت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی گفت: مجاهدت تلاشگران عرصه‌های کار و تولید و تلاش در تولید ملی یک ضرورت است.

مجاهدت فعالان عرصه کار و تولید و تلاش در تولید ملی یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح در دیدار با جمعی از صاحبان صنایع با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مجاهدت اقتصادی و حضور جهادگونه در عرصه‌های اقتصادی اظهار کرد: برای تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌های ایرانی مجاهدت فعالانه تمام تلاشگران عرصه‌های کار و تولید و تلاش در عرصه‌های اقتصادی کشور ضروری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌‌شرقی با تاکید بر رونق بخشیدن به تولیدات داخلی و ملی، پویایی صنعت و تولید کشور و ورود به عرصه‌های جدید را ضروری خواند و تصریح کرد: کارآفرینان ما در تمام عرصه‌ها به خوبی نقش اثربخش خود را به عنوان بازوان پرتوان چرخه‌های اقتصادی کشور نشان داده‌اند و مقام عظمای ولایت با صدور فرمان تاریخی در آغازین روزهای سال مسیر حرکت ملت ایران را در عرصه‌های مختلف اقتصادی، علمی، اجتماعی و فرهنگی و سیاسی نشان داده‌اند.

وی عزم و اراده تلاشگران این عرصه را در تولید ملی نشان از آگاهی و هوشمندی فعالان این عرصه خواند و بر حمایت‌های همه‌جانبه از سرمایه‌های ایرانی کارگران و کارفرمایان و توسعه و بهبود چرخه اقتصادی کشور تاکید کرد.

فاتح اجرای برنامه‌های ویژه شعار امسال را در تمام بخش‌ها و ماموریت‌های اداره کل اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد با بهره‌مندی از فرمان تاریخی مقام معظم رهبری امسال شاهد شکوفایی و رونق هرچه بیشتر و بهتر صنعت و تولید در کشور بوده و بر این اساس کرامت و جایگاه انسانی و سرمایه‌های ایرانی در تمام زمینه‌ها به شکوفایی خود خواهد رسید.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول