اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان بسیج مهندسان کرمان:

مجاهدت علمی شهید احمدی‌روشن تداوم می‌یابد

خبرگزاری فارس: در بیانیه سازمان بسیج مهندسان استان کرمان در محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای آمده است: مجاهدت علمی بسیجی شهید احمدی‌روشن با تلاش مضاعف مهندسان کشور ادامه می‌یابد.

مجاهدت علمی شهید احمدی‌روشن تداوم می‌یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان سازمان بسیج مهندسین سپاه ثارالله استان کرمان با صدور بیانیه‌ای عمل ناجوانمردانه ترور استاد شهید مصطفی‌ احمدی‌روشن را محکوم کرده است.
در این بیانیه آمده است: بار دیگر دست جنایتکار مزدوران تروریست استکبار جهانی از آستین منافقان کوردل بیرون آمده و عمق کینه و نفرت خود را از پیشرفت‌های علمی و فناوری ایران اسلامی با ترور استاد بسیجی شهید مصطفی احمدی‌روشن به نمایش گذاشت.
این بیانیه می‌افزاید: استاد شهید که زندگی کوتاه و پربرکت خود را وقف تلاش و مجاهدت علمی در راه سرافرازی میهن اسلامی کرده بود، نهال پرثمری از رویش‌های انقلاب اسلامی بود که فضای کشور از برکات تحقیقات و پژوهش‌های علمی او و دیگر همکارانش روشن شده است.
این بیانیه اعلام کرده است: بی‌تردید چنین خون‌های پاک، حرکت‌های فزآینده علمی و روند رو به پیشرفت ملت ایران را شتابی مضاعف می‌بخشد و ثمره آن موفقیت‌های چشمگیر هسته‌ای ایران اسلامی است که در آینده نزدیک شاهد معرفی آنها هستیم.
سازمان بسیج مهندسین در ادامه این بیانیه با محکومیت این جنایت ددمنشانه اعلام کرده است: ترور اساتید ایران اسلامی هیچ خللی در عزم راسخ فرزندان بسیجی خمینی کبیر وارد نمی‌کند، اساتید و مهندسان بسیجی لبیک به رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای لحظه‌ای از کوشش و مجاهدت در راه اعتلای آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی باز نمی‌ایستند.
سازمان بسیج مهندسین با تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت بسیجی شهید مصطفی احمدی‌روشن به خانواده ایشان و جامعه علمی و دانشگاهی کشور بر این باور است که مجاهدت علمی آن عزیز فرزانه با تلاش مضاعف مهندسان کشور ادامه دارد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول