اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع):

سپاه برنده‌تر از دوران جنگ در عرصه مجاهدت نرم حضور یافته است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سپاه برنده‌تر از دوران جنگ در عرصه مجاهدت نرم حضور یافته است.

سپاه برنده‌تر از دوران جنگ در عرصه مجاهدت نرم حضور یافته است
حجت‌الاسلام حسن فیاضی در حاشیه مراسم تجلیل از پاسداران نمونه تیپ حضرت عباس (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: مجاهدت سپاه تنها به دوران جنگ تحمیلی و جنگ سخت محدود نمی‌شود بلکه نیروهای سپاهی ما در جنگ نرم و نیمه ‌سخت نیز توانستند دشمن را در تلاش و کوشش خود ناکام بگذارند و اسباب عصبانیت آنها را فراهم کنند.
این مسئول ادامه داد: در کنار اخلاص، ایمان و اعتقاد به توحید و خودباوری سپاه ما مجهز به عنصر سازنده دیگری است که در تمام عرصه‌ها توانسته است با توسل و توکل به آن پیروز و موفق عمل کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل این عنصر تقویت کننده را اطاعت محض از ولی امر زمان توصیف کرد و گفت: اطاعت‌پذیری سپاهیان و بسیجیان ما از ولایت نقطه اعلای دلدادگی به مکتب اسلام است که دشمن زبون را در حیرت و بهت گذاشته است.
فیاضی به انگیزه‌های استکبار جهانی با هدف مقابله با ایدئولوژی و مکتب انسان‌ساز اسلام  اشاره کرد و افزود: ما امروز باید حواس خود را بیشتر جمع کنیم و اجازه ندهیم مکتب تشیع با دسیسه و توطئه دشمنان و شیطنت‌های آنها دچار برخی ضعف‌ها و کاستی‌ها شود.
این مسئول یادآور شد: از آغازین روزهای پیروزی انقلاب تاکنون گروه‌های مختلف منافق، انحرافی، فتنه و ضد انقلاب به صحنه آمدند تا کسب منافع کرده و حقوق مسلم ملت را نادیده بگیرند اما این ایثارگری نیروهای ما بود که همه اندیشه‌های فاسد‌شان را ناکارآمد کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل تنها راه پیروزی و تداوم عزتمندی ملت ایران را در مقابله بی چون و چرا با استکبار جهانی و ایادی داخلی و خارجی آنها اعلام کرد.
فیاضی بیان داشت: سپاهیان ما امروز در سنگر جهاد علیه مستکبران هم از لحاظ نیروی انسانی و هم تجهیزات به قدرت و قوت واقعی رسیدند و پیروزی‌های اخیر ما نیز سندی روشن بر این قدرت مضاعف است.
این مسئول در پایان سخنان خود اظهار داشت: برای ما عنوان شغلی، رنگ لباس و یا ظواهر در دفاع از کیان اسلام و انقلاب اسلامی فرقی نمی‌کند چرا که هر جا باشیم مدافع اسلام و این کشور هستیم.
انتهای پیام/صا30/3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول