اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان جیرفت:

تعامل میان دستگاه قضا و اجرایی در جیرفت مطلوب است

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب جیرفت گفت: در جیرفت تعامل بسیار خوبی میان دستگاه قضایی و اجرایی این شهرستان وجود دارد.

تعامل میان دستگاه قضا و اجرایی در جیرفت مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مجید رستمی ظهر امروز در بازدید فرماندار و نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت اظهار داشت: در دوره نهم مجلس شورای اسلامی نمایندگانی از جنس مردم انتخاب شده‌اند.

وی افزود: زمانی که چنین نماینده‌ای انتخاب شود، آلام و مشکلات مردم را بر کسب منافع و قدرت ترجیح می‌دهد.

رستمی تصریح کرد: اکنون که انتخابات به اتمام رسیده است، همه مسئولان باید در یک مسیر به صورت هماهنگ گام بردارند.

وی ابراز داشت: اگر در جامعه‌ای افکار متفاوتی وجود داشته باشد، آن جامعه می‌تواند به بالندگی و پیشرفت دست یابد.

رستمی در نظام اسلامی خدمت را یک توفیق ذکر و عنوان کرد: با توجه به مدت محدود مسئولیت‌ها باید حداکثر استفاده را برای خدمت‌رسانی به مردم انجام دهیم.

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت گفت: ما نیز همواره حامی و پشتیبان نماینده مجلس شورای اسلامی هستیم تا مشکلات موجود را با همکاری برطرف کنیم.

رستمی با بیان سیستم تشکیلاتی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: در حال حاضر شش دادیار، یک بازپرس، دادستان و معاون وی در این نهاد در حال فعالیت هستند.

وی اذعان داشت: با توجه به قانون باید یک بازپرس برای استخدام دارای پنج سال سابقه کار باشد و بر همین اساس هم‌اکنون یک بازپرس برای کادر قضایی خود کم داریم.

رستمی بیان داشت: برای تکمیل کادر اداری دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان نیز آزمونی برگزار شده است تا نیروهای جدید استخدام شوند.

وی اظهار داشت: فضای فیزیکی این دادسرا در ابتدا برای شعبه دادگاه انقلاب شهرستان جیرفت احداث شده بود، اما اکنون حدود 9 شعبه در این مکان در حال خدمات‌رسانی به مردم هستند.

رستمی با بیان اینکه کمبود فضای فیزیکی موجب بروز مشکلاتی برای این دادسرا شده است، تصریح کرد: دو هکتار زمین برای احداث دادسرا اختصاص داده شده که تاکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر این نهاد در سال گذشته در سطح استان افزود: در شهرستان جیرفت تعامل بسیار خوبی میان دستگاه قضایی و اجرایی شهرستان جیرفت وجود دارد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول