اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خرم‌دره:

رسالت سپاه پاسداری از نظام و حریم ولایت است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خرم‌دره گفت: رسالت سپاه حفاظت از ارزش‌های نظام و نیز حفاظت از خون شهدا و پاسداری از حریم ولایت است.

رسالت سپاه پاسداری از نظام و حریم ولایت است

به گزارش خبرگزار فارس از خرم‌دره، حجت‌الاسلام اسلام آقا مردانی پیش از ظهر امروز در مراسم روز پاسدار و در جمع پاسداران این شهرستان با بیان اینکه سپاه پاسداران مولود انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: عملکرد سپاه برای دوست و دشمن مشخص است.

وی به رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ و حراست دستاوردهای انقلاب اشاره و گفت: رسالت سپاه حفاظت از ارزش‌های نظام و نیز حفاظت از خون شهدا و پاسداری از حریم ولایت است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خرم‌دره افزود: رشادت‌ها و موفقیت‌هایی که از سپاه در عرصه‌های مختلف شاهد هستیم و نیز تهدیدهای دشمنان بر علیه سپاه همه نشان از آن دارد که سپاه پاسداران نه تنها در اینجا بلکه در دنیا حرف نخست را می‌زند.

حجت‌الاسلام آقا مردانی با بیان اینکه ماهیت سپاه، ماهیتی انعطاف‌پذیر است، عنوان داشت: سپاه با این ماهیت خود در اوایل انقلاب در جبهه‌های حق بر علیه باطل حضور داشته و بعد نیز در عرصه سازندگی وارد شد.

وی اضافه کرد: رسالتی که بیشتر از زاویه نیروی مقاومت شاهد هستیم در عرصه فرهنگی است که با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن، سپاه نیز به فعالیت‌های فرهنگی مناسب اقدام کرده و می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خرم‌دره افزود: برنامه‌های فرهنگی سپاه بیشتر از جنبه تربیتی بوده و در مناسبت‌های مختلف بهره‌گیری می‌شود و در مجموع عمده کارهای سپاه در مباحث فرهنگی است.

حجت‌الاسلام آقا مردانی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: شخصیت امام حسین(ع) نمود یک انسان کامل است.

وی با اشاره به برنامه‌های سپاه ناحیه خرم‌دره به مناسبت فرارسیدن روز پاسدار اضافه کرد: تجدید میثاق با ولایت‌فقیه و همچنین ارائه گزارش عملکرد سپاه از برنامه‌های هفته پاسدار در مجموعه سپاه ناحیه خرم‌دره محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول