اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبادان خبر داد

برگزاری مسابقات سرگرمی برای میهمانان نوروزی در آبادان

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان از برگزاری مسابقات سرگرمی و تفریحی در کمپ‌های نوروزی برای مسافران نوروزی در این شهر خبر داد.

برگزاری مسابقات سرگرمی برای میهمانان نوروزی در آبادان

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: به منظور تأمین آسایش و رفاه برای میهمانان نوروزی در سطح شهر و همچنین ایجاد فضایی شاد و مفرح و پر کردن اوقات فراغت آنها و شهروندان آبادانی در ایام تعطیلات نوروز اقدام به برگزاری برخی مسابقات سرگرمی در کمپ‌های نوروزی و سطح شهر کردیم.

وی افزود: این مسابقات را در پارک‌ها و تفریح‌گاه‌های شهر و به همت شهرداری و ستاد نوروزی آبادان به منظور گذراندن اوقات شاد و بانشاط برای شهروندان و میهمانان نوروزی در تعطیلات اجرا می‌شوند.

شهردار آبادان با اعلام اینکه تاکنون بیش از 34 هزار نفر در قالب میهمانان نوروزی وارد آبادان شده‌اند خاطرنشان کرد: این مسافران که از تمام نقاط کشور عزیزمان برای گذراندن تعطیلات نوروزی به آبادان سفر کرده‌اند در حال حاضر در کمپ‌ها و اقامتگاه‌هایی که توسط شهرداری برای آنها در نظر گرفته شده مستقر شده‌اند.

شیرازی ادامه داد: برای استقبال از این حجم وسیع از میهمانان نوروزی از چند ماه گذشته برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته‌ایم و تمام تلاش خود را برای اجرای میزبانی خوب و شایسته از هموطنانمان به کار خواهیم گرفت.

وی در ادامه به توزیع 40 هزار کتابچه و نقشه گردشگری در آبادان در ایام نوروز اشاره و تصریح کرد: اطلاعات گردشگری آبادان و همچنین نقشه راهنمای گردشگری در این شهرستان را در قالب حدود 40 هزار کتابچه‌ تدوین و در بین مسافران نوروزی توزیع کرده‌ایم تا برای بازدید از اماکن تفریحی، تاریخی و مذهبی آبادان در زمان حضور خود در این شهر با مشکلی مواجه نشوند.

شهردار آبادان با اشاره به جاذبه‌های توریستی این شهر عنوان کرد: آبادان با قرار داشتن در مجاورت دو رودخانه بهمنشیر و اروندرود دارای جاذبه‌های گردشگری قابل ملاحظه‌ای است که هر مسافری را جذب خود می‌کند.

شیرازی در پایان اذعان داشت: شهرداری آبادان در ایام نوروز تمام تلاش خود را در راستای تأمین رفاه شهروندان آبادانی و میهمانان نوروزی در تعطیلات را به کار خواهد گرفت و از هیچ کوششی برای ایجاد تعطیلاتی شاد و پر از سرزندگی برای آنها دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول