اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف نهادینه کردن فرهنگ ورزش

زمین‌های چمن مصنوعی در کرج افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: با هدف نهادینه کردن فرهنگ ورزش زمین‌های چمن مصنوعی در کرج افزایش می‌یابد.

زمین‌های چمن مصنوعی در کرج افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سعید صفری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این زمین‌های چمن مصنوعی در نقاط مختلف کرج احداث می‌شود تا بتوانیم در توسعه فرهنگ ورزش در بین جوانان این شهرستان گام برداریم.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده پنج زمین چمن مصنوعی در کرج ساخته می‌شود که گامی اساسی در جهت توسعه خدمات‌رسانی به مردم است.

این مسئول در ادامه سخنان خود گفت: البته طی سال‌های گذشته و با فراهم کردن زمینه‌های لازم چند زمین چمن مصنوعی در نقاط مختلف کرج احداث شده است.

*طی سال گذشته 7 زمین چمن مصنوعی در کرج احداث شد

وی افزود: براساس آمار موجود طی سال گذشته هفت زمین چمن مصنوعی از سوی معاونت خدمات شهری در کرج احداث شد.

صفری پارک شهید بهشتی سه باندی گوهردشت، ترک‌آباد، پارک تندرستی، پارک هامون رو به ‌روی کاخ شمس، پارک پامچال خیابان مدرس جنوبی، ‌باغ صمصام در بلوار مؤذن و در ضلع جنوبی مدرسه باغچه‌بان را هفت پارکی عنوان کرد که در آنها زمین چمن مصنوعی طی سال گذشته احداث شد.

این مسئول عنوان کرد: با توجه به نیاز مردم به ویژه جوانان به زمین چمن مصنوعی در حال حاضر نیز پنج زمین چمن مصنوعی از سوی این معاونت در دست احداث است.

وی گفت: این زمین‌ها در جاده ملارد کانال غربی، حدفاصل خیابان فروردین و مالک‌اشتر رو به ‌روی سرم‌سازی، پارک گل نرگس بلوار باغستان، پارک آزادگان بلوار ولی‌عصر(عج) و خیابان اهری مجاور پارک در حال احداث است.

صفری ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی و تمهیدات انجام شده احداث این زمین‌های مصنوعی در سال جاری پایان خواهد رسید.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج تأکید کرد: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و رفع کمبودها از مهمترین وظایف خدمات شهری است لذا این مهم در سال جاری با جدیت بیشتر و اهتمام مسئولان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول