اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار یک میلیارد ریالی صورت گرفت

احداث زمین چمن مصنوعی در مینوشهر

خبرگزاری فارس: شهردار مینوشهر گفت: زمین چمن مصنوعی این منطقه با حمایت منطقه آزاد اروند و تخصیص اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریالی احداث شد.

احداث زمین چمن مصنوعی در مینوشهر

قاسم توحیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: به‌ منظور تأمین اوقات فراغت جوانان و نوجوانان مینوشهر، زمین چمن مصنوعی به مساحت یک‌هزار و 170 متر مربع برای علاقمندان به ورزش احداث شده است.

وی در خصوص تأمین اعتبارات این پروژه افزود: احداث این زمین که در سال 90 صورت گرفت، حدود یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه در برداشته و تمام اعتبار آن توسط سازمان منطقه آزاد اروند تأمین شده است.

شهردار مینوشهر در خصوص ماهیت چمن‌های مصنوعی اضافه کرد: چمن مصنوعی در واقع همان محصول چمن مانندی است که دارای ظاهر خشن و ماهیت خشن‌تر است اما با رنگی کاملاً مشابه به چمن‌های طبیعی تولید می‌شود.

وی با اشاره به مزایای چمن مصنوعی نسبت به چمن‌های طبیعی گفت: مهم‌ترین ویژگی که باعث شده در اکثر نقاط دنیا چمن مصنوعی جایگزین چمن‌های طبیعی شود، حذف یا کاهش بسیاری از هزینه‌های مربوط به آماده‌سازی، کشت و نگهداری آن است.

توحیدی ادامه داد: طبق بررسی‌های آماری به عمل آمده، هزینه‌های نگهداری چمن مصنوعی با احتساب دوره عمر مفید 10 سال، در حدود 10 درصد هزینه‌های چمن طبیعی است.  

وی در پایان با تشکر از تعامل مطلوب سازمان منطقه آزاد اروند با این ارگان مردمی اظهار کرد: امیدواریم در سال جدید بتوانیم این منطقه را به سوی آبادانی و رفاه بیشتر رهنمون کنیم.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول