اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفای تویسرکان خبر داد

پیشرفت 95 درصدی آبرسانی به منطقه سرابی تویسرکان

خبرگزاری فارس: مدیر آب و فاضلاب شهرستان تویسرکان گفت: طرح آبرسانی به منطقه سرابی تویسرکان از پیشرفت فیزیکی 95 درصدی برخوردار است.

پیشرفت 95 درصدی آبرسانی به منطقه سرابی تویسرکان

محسن اکبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به عملیات تکمیلی آبرسانی به منطقه سرابی اظهار کرد: شهر تویسرکان با جمعیتی حدود 52 هزار نفر، بیش از 99 درصد جمعیت آن زیر پوشش شبکه آبرسانی قرار دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به بحران آب در سال 87 و دستور و تأیید مدیرعامل وقت با تهیه طرحی سریع و جذب اعتبارات از همان سال این طرح شروع و به زودی افتتاح می‌شود.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان تویسرکان با اشاره به مشخصات طرح اظهار کرد: طرح آبرسانی به تویسرکان- سرابی دارای مشخصات تجهیز چاه، حفر، لوله‌گذاری خط انتقال، خرید دیماندی برق، تجهیزات الکترومکانیال و بهره‌برداری از چاه در سال 88 است.

وی ابراز داشت: در راستای خط انتقال مخزن 5 هزار "بهشت زهرا" از ذخیره انتقالی به طول 950 متر و 250 میلی‌متر با جنس چدن استفاده شده است.

اکبری با اشاره به اجرای خط انتقال به طول تقریبی شش و پنج کیلومتر از جنس چدن داکتیل و یک کیلومتر پلی اتیلن، خاطرنشان کرد: بهینه‌سازی ایستگاه برق با تعویض ترانس یک هزار و 250 kva با یک‌هزار kva و ساخت تابلوهای دو سلول سکسیونر قابل قطع برق، یک سلول دژنگتور و یک سلول اندازه‌گیری از دیگر مراحل اجرای این طرح است.

وی بیان داشت: ایستگاه پمپاژ با اسکلت بتنی و ایستگاه کلرزنی با اسکلت فلزی برای این طرح احداث شده است.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان تویسرکان اضافه کرد: اعتباری که تاکنون برای این طرح جذب شده 19 هزار و 269 میلیون ریال است که طرح نیز از پیشرفت 95 درصدی برخوردار است.

وی در پایان به اهداف پروژه اشاره کرد و گفت: مدیریت توزیع آب شبکه در کل شهر، آبگیری مخزن سرابی به صورت مستقیم و حل مشکل فشار شبکه خیابان انقلاب، بلوار بهشتی و کوچه‌های منشعب و میدان آزادی از اهداف کلی این طرح است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول