اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبسرد:

روشنایی بلوار امام خمینی شهر آبسرد اصلاح می‏شود

خبرگزاری فارس: شهردار آبسرد از اصلاح شبکه روشنایی بلوار امام خمینی(ره) این شهر به طول هفت کیلومتر در آینده‏ای نزدیک خبر داد و گفت این طرح با پیشرفت فیزیکی 80 درصدی مراحل اجرایی خود را پشت سر می‏گذارد.

روشنایی بلوار امام خمینی شهر آبسرد اصلاح می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری آبسرد، عبدالله متولی در جمع مردم و مسئولان شهر آبسرد اظهار داشت: این مهم در راستای ارائه خدماتی شایسته به مردم انجام می‏شود.

وی ادامه داد: با تلاش شهرداری و اداره برق شهرستان دماوند، روشنایی معابر ورودی بلوار امام خمینی(ره) به طول نزدیک به هفت کیلومتر اصلاح و بهینه‏سازی می‏شود.

متولی اضافه کرد: متأسفانه نبود روشنایی کافی در بلوار امام خمینی(ره) در چند سال گذشته مشکلات بسیاری را برای عبور و مرور شهروندان ایجاد کرده بود.

شهردار آبسرد افزود: از این‌رو و با هدف ایجاد محیطی امن و سهولت در تردد شهروندان، اصلاح و بهینه‏سازی روشنایی بلوار در دستور کار شهرداری آبسرد قرار گرفت.

وی با اشاره به میزان اعتبار اختصاصی به این طرح گفت: برای این طرح اعتباری بالغ بر 280 میلیون ریال اختصاص یافته است.

متولی با اشاره به دیگر اهداف اجرای طرح اصلاح روشنایی شبکه برق بلوار امام خمینی(ره) آبسرد گفت: از دیگر اهداف این طرح که با همکاری اداره برق شهرستان دماوند صورت اجرایی به خود گرفته است، کاهش اتلاف انرژی است.

شهردار آبسرد تصریح کرد: با تعویض شبکه‏های فرسوده و جایگزینی کابل‏های خودنگهدار، انرژی به صورت بهینه مورد استفاده قرار می‏گیرد.

وی اضافه کرد: این طرح با پیشرفت فیزیکی 80 درصد مراحل اجرایی خود را پشت سر می‏گذارد و درپی آن همه بلوار امام خمینی(ره) به طول هفت کیلومتر از روشنایی مطلوب بهره‏مند می‏شود.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول