اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

سپاه تیری در قلب دشمنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند سپاه را فرمانده عرصه جنگ تحمیلی در هشت سال دفاع مقدس و تیری در قلب و خاری بر چشم دشمنان داخلی و خارجی خواند.

سپاه تیری در قلب دشمنان است

حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران به مناسبت روز پاسدار اظهار داشت: مردم باید قدردان فعالیت‏های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشند.

وی ادامه داد: امروز، امت اسلامی ایران سپاه را با فرهنگ واژگانی نظیر مردمی، ولایی و شهادت‏طلب می‏شناسند.

علاءالدینی با اشاره به بیانات امام راحل(ره) درباره سپاه پاسداران یادآور شد: بنیان‏گذار جمهوری اسلامی ایران در وصف سپاه فرموده‏اند که "اگر سپاه نبود، کشور هم نبود".

امام جمعه دماوند تصریح کرد: در ایام فرخنده ولادت اختر تابناک امامت و ولایت، حضرت سیدالشهدا(ع) و هم‏زمان با روز گرامی‏داشت مقام پاسدار باید خدمات شایسته این نهاد برخاسته از دل و جان انقلاب را مورد مروری دوباره قرار دهیم.

وی با اشاره به وقایع تاریخی متعدد خنثی شده توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تاریخ 33 ساله انقلاب اسلامی در وقایعی مانند تجزیه‏طلبی‏ها، ترورها، کودتاهای پیاپی، هشت سال دفاع مقدس و ... شاهد درخشش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خنثی‏سازی همه این فتنه‏ها بوده است.

علاءالدینی، سپاه را فرمانده عرصه جنگ تحمیلی در هشت سال دفاع مقدس و تیری در قلب و خاری بر چشم دشمنان داخلی و خارجی خواند.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: در ایام پس از پیروزی ایران اسلامی در صحنه دفاع مقدس نیز شاهد تداوم فعالیت‏های سپاه پاسداران در دیگر عرصه‏های سازندگی نظیر عمران و آبادانی، اجرای پروژه‏های بزرگ ملی و حتی بین‏المللی، خنثی‏سازی جنگ نرم، افشای ماهیت فتنه‏گران، تحقق منویات رهبری در سال جهاد اقتصادی و تولید ملی و ... هستیم.

وی حفظ روحیه مقاومت، جنگ‏آوری و ایثار در رویارویی با دشمنان ایران اسلامی را مرهون خدمات سپاه پاسداران در قالب برپایی اردوهای راهیان نور و اعزام اقشار جوان و نوجوان جامعه به مناطق جنگی و کربلای ایران دانست.

علاءالدینی تصریح کرد: در جریان مذاکرات هسته‏ای ایران با گروه 1+5 نیز نقش سپاه به عنوان عنصر استحکام‏بخش وحدت در عرصه مردمی و جبهه داخلی به خوبی قابل رؤیت است که تأثیرات بسیاری بر روند مذاکرات از نظر قدرتمند وارد میدان شدن ایران خواهد داشت.

امام جمعه دماوند اضافه کرد: خوشبختانه پایمردی‏های فرزندان غیور حاضر در بدنه سپاه پاسداران، دشمن را در قبال مواضع منطقی و به‏حق ایران به بند کشیده است.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول