اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سفر چهارم رئیس‌جمهور به استان اصفهان

10 طرح آب و فاضلاب کاشان آماده ارائه شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: طرح‌های شرکت آب و فاضلاب کاشان در پنج ردیف و 10 پروژه آماده ارائه به هیئت دولت در سفر چهارم ریاست‌جمهوری به استان اصفهان است.

10 طرح آب و فاضلاب کاشان آماده ارائه شد

ابوالفضل صدرائیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان، با اشاره به سفر چهارم رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان اصفهان اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب کاشان طرح‌های خود را در قالب پنج ردیف کلان و بیش از 10 پروژه با اعتباری بالغ بر 540 میلیارد ریال آماده ارائه به هیئت دولت دارد.

این مسئول افزود: درخواست‌های شرکت آب و فاضلاب کاشان در سفر چهارم رئیس‌جمهور به استان اصفهان، مطابق با قالب‌های ارائه شده توسط حوزه معاونت برنامه‌ریزی استانداری و حوزه معاونت عمرانی استانداری تهیه شده و در سایت به ثبت رسیده است.

صدرائیه خاطرنشان کرد: کارشناسان شرکت آب و فاضلاب کاشان از پروژه‌های پیشنهادی این شرکت آب و فاضلاب کاشان برای دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل در حوزه برنامه‌ریزی دفاع کرده‌اند.

به گفته وی، مطالعه انتقال آب به شهرستان کاشان و آران و بیدگل، پروژه‌های فاضلاب شهر نوش‌آباد، افزایش ظرفیت مخازن ذخیره در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، ساخت مخازن هوایی در شهرستان آران و بیدگل، همراه با اصلاح شبکه‌های آب از جمله طرح‌های پیشنهادی شرکت آب و فاضلاب کاشان در سفر چهارم ریاست‌جمهوری است.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب کاشان در ادامه سفرهای دور دوم و سوم رئیس‌جمهوری به استان اصفهان را همراه با تخصیص اعتبارات چشمگیر برای اجرای طرح‌های شرکت آب و فاضلاب دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل عنوان کرد.

وی ادامه داد: از محل اعتبارات سفرهای دور دوم و سوم رئیس‌جمهور ضمن تأمین بخشی از اعتبارات اصلاح زون‌بندی، پروژه‌های فاضلاب شهرهای قمصر، جوشقان و کامو، نیاسر و همچنین اقداماتی مانند افزایش مخازن انجام شده است.

این مسئول اذعان داشت: در این رابطه شرکت آب و فاضلاب کاشان و استاندار اصفهان برای پیگیری مصوبات قبلی و مصوبات جدید سفر چهارم در نشست نهاد ریاست‌جمهوری شرکت کردند.

صدرائیه متذکر شد: انتظار می‌رود مسئولان استانی و شهرستان کاشان، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه کاشان نیز برای قرار دادن طرح‌های پیشنهادی شرکت آب و فاضلاب کاشان در مصوبات نهایی سفر چهارم ریاست‌جمهوری به استان اصفهان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند. 

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول