اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار محقق می‌شود؛

تمام شهرهای کشور دارای طرح جامع آب و فاضلاب می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: برای نخستین‌بار تمام شهرهای کشور دارای طرح‌های جامع آب و فاضلاب می‌شوند.

تمام شهرهای کشور دارای طرح جامع آب و فاضلاب می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد محمودرضا میوه‌چی صبح امروز در جمع مدیران و دست‌اندرکاران آب و فاضلاب شهری خراسان رضوی اظهار داشت: طرح‌های جامع آب و فاضلاب در هر شهر براساس رشد جمعیت، گستره جغرافیایی، موقعیت جغرافیایی و افق توسعه شهری طراحی و تدوین می‌شود.
وی بیان کرد: در تدوین کلیات طرح جامع آب و فاضلاب مدیران، اساتید دانشگاه، دست‌اندرکاران و مشاوران امور آب و فاضلاب شهری مشارکت می‌کنند.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه آب و فاضلاب کشور گفت: با تدوین طرحهای جامع آب و فاضلاب کلیه طرح‌ها و پروژه‌های مربوط به تامین، توزیع و انتقال شبکه آبرسانی بر اساس طرح مذکور انجام می‌شود.
وی افزود: در شرایط کنونی به دلیل نبود طرح جامع آب و فاضلاب، شهرها با مشکلاتی در تامین آب مورد نیاز طرح‌های مسکن رو به رو هستند. 
میوه‌چی به سرشماری نفوس و مسکن اشاره کرد و گفت: با اعلام نتایج سرشماری نفوس و مسکن داده‌های آماری مفیدی در زمینه آب و فاضلاب در اختیار برنامه‌ریزان شرکت آب و فاضلاب کشور قرار می‌گیرد، همچنین داده‌های آماری به برنامه‌ریزی صحیح در زمینه گسترش طرح‌های آبی کشور کمک می‌کند.
این مقام مسئول از ایجاد دفتر مدیریت پروژه و مهندسی ارزش در مجموعه شرکت آب و فاضلاب کشور خبر داد.
وی افزود: این دفتر با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی پروژه‌های آب و فاضلاب در برنامه پنجم توسعه کشور راه‌اندازی می‌شود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول