اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه سمیرم :

ایران با ثبات‌ترین کشور در منطقه است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه سمیرم با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز با ثبات‌ترین و مقتدرترین کشور در جهان و منطقه است، گفت: این اقتدار و صلابت مدیون تلاش‌های سپاهیان، بسیجیان و شهدای دوران دفاع مقدس است.

ایران با ثبات‌ترین کشور در منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم سیدعبدالرحیم تقوی در جمع مردم سمیرم در حسینیّه انقلاب این شهرستان با تبریک سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: اسلام توسط پیامبر اکرم(ص) به ارمغان آورده شده و با قیام و حرکت امام حسین(ع) ماندگار شد.

وی فلسفه وجود سپاه را دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام دانست و افزود: عزّت و سرفرازی امروز ما به برکت خون شهدایی است که مظلومانه از ارزش‌های انقلاب دفاع کردند.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه سمیرم به سخن امام راحل که فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود، اشاره کرد و گفت: امام بارها فرمودند، "سپاه چشم من است" چرا که تنها برای دفاع از نظام و انقلاب پا به عرصه گذاشته و تا به حال هم ثابت قدم بوده است.

این مسئول با تأکید بر اینکه برنامه‌های سپاه متناسب با حرکت دشمن تدوین می‌شود، تصریح کرد: در مورد بسیج و سپاه در اصل 150 قانون اساسی آمده که وظیفه‌ آنها نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از جمله استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و انتخابات است.

تقوی ادامه داد: برخی می‌گویند، سپاه نباید در سیاست دخالت کند، در حالی‌ که امام(ره) نگفتند، سپاه کار سیاسی نکند.

وی گفت: امام(ره) حزب‌بازی، سیاست‌بازی و سیاست‌زدگی را برای سپاهیان ممنوع کردند و فرمودند، سپاه نباید وارد جرگه احزاب شود و افراد نباید سپاه را جولانگاه احزاب خودشان کنند.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه سمیرم با بیان اینکه فعالیت سیاسی جزو وظایف ذاتی سپاه است، افزود: دخالت در امر انتخابات ممنوع است، یعنی سپاه نباید لیست بدهد و از این کار پرهیز می‌شود، اما اگر منظور از دخالت، مقابله با جریان‌های انحرافی و ضد انقلاب است، باید دخالت کند.

تقوی با بیان اینکه نگهبانی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون رسالت و مأموریت اصلی و مهم سپاه است، متذکر شد: نگهبانی از انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای آن و کوشش مستمر در راه تحقق آرمان‌های الهی و گسترش حاکمیت قانون خدا طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران از جمله اهداف سپاه پاسداران است.

این مسئول با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز با ثبات‌ترین و مقتدرترین کشور در جهان و منطقه است، اذعان داشت: این اقتدار و صلابت مدیون تلاش‌های سپاهیان، بسیجیان و شهدای دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول