اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب نماز جمعه جهرم:

زورگویی کشورها مانع پیشرفت ایران نمی‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه جهرم گفت: مذاکرات هسته‌ای ایران و کشورهای 1+5 نشان می‌دهد که ایران اسلامی به یک قدرت معنوی بزرگ در سطح جهان تبدیل شده است و زورگویی کشورها مانع از پیشرفت آن نمی‌شود.

زورگویی کشورها مانع پیشرفت ایران نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه جهرم با تبریک اعیاد شعبان و لزوم برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن‌های این ماه اظهار داشت: باید جشن‌های شعبانیه را در حد نام و شخصیت‌های معصومان(ع) برگزار کرد.

وی با اشاره به بزرگداشت روز پاسدار و جانباز در سوم و چهارم شعبان گفت: نقش پاسداران، جانبازان و ایثارگران کشور ما در حفظ و حراست از نظام اسلامی بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

امام جمعه جهرم افزود: سپاه پاسداران از بدو تشکیل تاکنون بزرگ‌ترین خدمت‌ها را در حفظ مرزها و کیان نظام اسلامی انجام داده است و امروز دشمنان با جنگ نظامی خود نمی‌توانند در برابر قدرت معنوی سپاه و بسیجیان کشور ما ایستادگی کنند.

دژکام قدرت نظامی ایران اسلامی را مستحکم‌تر از گذشته خواند و افزود: قدرت بی‌نظیر سپاه در رزمایش حامیان ولایت که زمستان سال گذشته توسط تیپ المهدی جهرم برگزار شد تنها گوشه‌ای از قدرت ایران اسلامی بود که به گفته مسئولان سپاه در این رزمایش آنچه که می‌خواستیم عملی شد.

خطیب نماز جمعه جهرم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نشست اخیر 1+5 در مسکو نیز گفت: مذاکرات هسته‌ای ایران و کشورهای 1+5 نشان می‌دهد که ایران اسلامی به یک قدرت معنوی بزرگ در سطح جهان تبدیل شده است و زورگویی کشورها مانع از پیشرفت آن نمی‌شود.

وی مقاومت و ایستادگی را از وظایف مردم در مقابل تحریم‌ها دانست و تصریح کرد: استکبار جهانی می‌داند که قدرت نفوذ به ایران را ندارد به همین سبب تحریم را در برنامه خود قرار می‌دهد و ملت ایران با صبر، استقامت و ایستادگی مانند همیشه در برابر فشارهای آن‌ها سر تسلیم فرو نمی‌آورند.

امام جمعه جهرم همچنین با اشاره به هفته قوه قضائیه و سالگرد شهادت آیت‌الله بهشتی خاطرنشان کرد: عدالت امر خدا و مطالبه مردم است و قوه قضائیه یکی از نقش‌آفرینان و پراثرترین قوه‌ها در کشور بوده که وظیفه اجرای عدالت را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول