اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زرند:

پیشرفت ایران در گرو تحقق منویات رهبری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زرند گفت: بر آحاد جامعه لازم است تا در مورد شعار سال وظیفه خود را انجام دهند تا منویات رهبری در جامعه تحقق یابد و در پیشرفت کشور سیر صعودی داشته باشیم.

پیشرفت ایران در گرو تحقق منویات رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند با اشاره به سوم شعبان  میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار داشت: یکی از کارهای بسیار خوب حضرت امام خمینی (ره) پیوند زدن بین ارزش‌های انقلاب اسلامی با زندگانی ائمه اطهار (ع) است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از این موارد تولد امام حسین (ع) است که به عنوان روز پاسدار و همچنین چهارم شعبان میلاد ابوالفضل‌ به عنوان روز جانباز نامگذاری شده است.

کرمی‌پور بیان داشت: پاسدار همان طور که از مفهومش پیدا است، یعنی حفظ کردن اسلام و ارزش‌ها از پاسداران توقع دارم علاوه بر حفظ اسلام اول از اصول خودتان پاسداری کنید از هواهای نفسانی از شهوات از امیال شیطانی خودتان را حفاظت کنید.

امام جمعه زرند عنوان کرد: یکی از سفارشات حضرت امام خمینی (ره)  به پاسداران عزیز این است که می‌فرماید «پاسدار خودتان باشید تا پاسدار اسلام باشید».

کرمی‌پور با اشاره به پنجم شعبان میلاد امام سجاد (ع) را گرامی داشت.

وی با اشاره به حادثه بزرگ هفتم تیر ماه 1360 گفت: هفتم تیر برای ملت ایران یک روز به یادماندنی است و در این روز قلب امام راحل و امت جریحه‌دار شد و عزیزان ملت به دست منافقان قربانی شدند.

کرمی‌پور اذعان داشت: در رأس شهدای هفتم تیر شهید مظلوم بهشتی بود و این روز به نام روز قوه قضائیه نامگذاری شده و مقام معظم رهبری در مورد اهمیت قوه قضائیه می‌فرمایند «قوه قضائیه نبض دستگاه اداری و عمومی کشور است».

امام جمعه زرند تصریح کرد: مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت دستگاه قضائی فرمودند «سلامت، استحکام، قاطعیت و انصاف، دلسوزی و پشتکار نشان دهنده وجود سلامت، امنیت، عدل و داد و حسن اجرای امور در کشور و دستگاه‌های اجرائی است» و بر عکس باز در همین رابطه می‌فرمایند «در تمام دنیا قوه قضائیه ملاک و معیار سلامت جامعه است».

کرمی‌پور عنوان کرد: وی با اشاره به سوء قصد منافقان در تیرماه 60 به مقام معظم رهبری افزود: خداوند مقام معظم رهبری را حفظ کردند تا اکنون سکاندار امت اسلامی در مقابل استکبار جهانی باشد.

امام جمعه زرند با اشاره به سال تولید ملی افزود: بر آحاد جامعه لازم است در مورد شعار سال وظیفه خود را انجام دهند تا منویات مقام معظم رهبری در جامعه تحقق یابد و در توسعه و پیشرفت کشور سیر صعودی داشته باشیم.

وی با اشاره به سال تولید ملی اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی کشور در این زمینه مصوباتی از جمله اینکه تبلیغ کالای خارجی مشابه داخلی دارد ممنوع است، دوم اینکه تبلیغ کالاهای داخلی با نام خارجی ممنوع است و سوم اینکه تبلیغ کالاهای داخلی با سرمایه‌گذاری مشترک باید با نام ایرانی باشد، مورد توجه تولیدکنندگان و همه اقشار جامعه قرار گیرد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول