اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

مجلس باید قانون‌گذاری را محکم و دقیق انجام دهد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمانشاه گفت: مجلس باید بانشاط باشد و قانون‌گذاری را محکم و دقیق انجام دهد و بر کارها و امور کشور نظارت کند.

مجلس باید قانون‌گذاری را محکم و دقیق انجام دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه،‌ آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار کرد: سوم شعبان سالروز تولد سیدالشهدا(ع) و روز پاسدار است و همه ما باید پاسدار دین، انقلاب و ولایت فقیه باشیم.

علما بیان داشت: نام امام حسین(ع)، یاد او و فکرش در دنیا انقلاب ایجاد کرده است و دنیا یاد گرفته با دست خالی در مقابل ظلم ایستادگی کند.

وی گفت: حقیقت دین، یک کلمه بیشتر نیست و آن کلمه تسلیم بودن در مقابل خداوند تبارک و تعالی است و تمام کتب آسمانی حول این کلمه هستند.

علما خاطرنشان کرد: سیدالشهدا(ع) فرهنگ ارزش‌ها را در عالم زنده و در سخت‌ترین شرایط توحید را معرفی کرد و همان هدفی را دنبال کرد که قرآن دنبال می‌کند.

وی تصریح کرد: امروز حرکت امام حسین(ع) برای دنیا و جهان اسلام الگو شده و حضرت روح‌الله(ره) از حکمت و انقلاب امام حسین(ع) درس گرفته است.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: پاسداران انقلاب اسلامی حافظ دین هستند و تمام وجود خود را برای دین گذاشته‌اند.

علما افزود: حرکت سیدالشهدا(ع) یک دانشگاه تاسیس کرد که متعلق به تمام جهانیان است و ما باید این دانشگاه را حفظ کنیم.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به 4 شعبان سالروز تولد قمر بنی‌هاشم(ع)، گفت: این روز به نام روز جانباز نام گرفته است و جانباز یعنی کسی که در راه دفاع از انقلاب عضوی از بدن خود را هدیه داده است که ما باید از این عزیزان تشکر ویژه کنیم و قدر آنها را بدانیم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ولادت حضرت زین‌العابدین در 5 شعبان بیان داشت: از همین حالا باید خود را برای ماه مبارک رمضان آماده کنیم و از زین‌العابدین‌(ع) که زینت عبادت بود، الگو بگیریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: در 6 تیرماه سوء‌قصدی به مقام معظم رهبری صورت گرفت و خدا این شخصیت را برای امروز ذخیره کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در 7 تیرماه شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 یار امام رخ داد که با بودن حضرت امام خمینی(ره) در رأس امور، انقلاب صدمه‌ای ندید.

علما، وظیفه دستگاه قضایی را سنگین دانست و بیان داشت: دستگاه قضایی باید به امور مردم رسیدگی و به واقعیات و حق عمل کند. مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان سراسر کشور نکاتی را تذکر دادند که نمایندگان مجلس باید دائما آن را مرور کنند.

علما تاکید کرد: مجلس باید بانشاط باشد و قانون گذاری را محکم و دقیق انجام دهد و بر کارها و امور کشور نظارت کند، همچنین مجلس باید بر سلامت سیاسی، اخلاقی، مالی و خود نظارتی داشته باشد.

انتهای پیام/ خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول