اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

مجتمع فولاد 500 هزار تنی در مازندران احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: برای اشتغال بیش از 4 هزار نفر مجتمع فولاد 500 هزار تنی در بابل احداث می‌شود.

مجتمع فولاد 500 هزار تنی در مازندران احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام علی اکبر ناصری پیش از ظهر امروز در بازدید از مرکز معلولان نوشیروانی بابل از افزایش دو برابری وام‌های خوداشتغالی برای مددجویان بهزیستی خبر داد.

وی با اشاره به اینکه از مجلس هفتم مصوبات خوبی در ارائه طرح‌ها و تصویب لوایح درباره کمک به مراکز بهزیستی داشته است، بیان داشت: در مجلس نهم نیز رویکرد ما حمایت از اقشار مستضعف جامعه به ویژه مددجویان بهزیستی است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه با اشاره به اینکه از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال در شهرستان بابل و مازندران به شدت حمایت می‌کنیم، تصریح کرد: با هماهنگی و رایزنی‌های انجام شده با یک شرکت آلمانی به‌زودی شرکت تولید قطعات خودرو در بابل تاسیس می‌شود.

ناصری ایجاد مجتمع بزرگ فولاد در بابل را یکی دیگر از اقدامات بسیار موثر خود در مجلس نهم برشمرد و افزود: ایجاد این مجتمع علاوه بر اشتغال و جریان مالی در کاهش ترافیک جاده‌ای و کاهش هزینه‌های حمل و نقل، تاثیر مثبتی دارد.

وی بیان داشت: مجتمع 500 هزار تنی فولاد بابل در فاز نخست تا یک میلیون تن قابل ارتقا بوده که با ایجاد آن برای 4 هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

ناصری آمایش معادن جنوبی، استخراج  و فرآوری آن را از دیگر اقدامات خویش عنوان کرد و بیان داشت: در بخش کشاورزی، دام و طیور و تولید ذرت و علوفه دامی برای کاهش هزینه تولید و جلوگیری از علوفه‌های وارداتی  اقداماتی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول