اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تعاون روستایی:

تولیدکنندگان ماهی کهگیلویه و بویراحمد تشکیلاتی عمل کنند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد از تولیدکنندگان ماهی و ماهی‌فروشان در این استان خواست تا با تشکیل یک اتحادیه به صورت تشکیلاتی عمل کنند.

تولیدکنندگان ماهی کهگیلویه و بویراحمد تشکیلاتی عمل کنند

جهان رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: تشکیل اتحادیه تولیدکنندگان ماهی در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهم‌ترین نیازهای این بخش است که باید نسبت به آن اقدام شود.

رئیس سازمان تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در نشست کارگاه آموزشی شیلات از تولیدکنندگان ماهی سردآبی در این استان خواستم تا نسبت به تشکیل یک اتحادیه استانی در زیربخش شیلات همت جدی‌تری به خرج دهند، تصریح کرد: تشکیل این اتحادیه می‌تواند کمک خوبی به تولیدکنندگان ماهی باشد.

وی تاکید کرد: یکی از مشکلات عمده تولیدکنندگان ماهی در کهگیلویه و بویراحمد بازار فروش محصولات خود است که تاسیس این اتحادیه این مشکل را تا حد زیادی برطرف می‌کند.

رستمی ادامه داد: نداشتن یک تشکیلات منسجم برای پیگیری مطالبات و مشکلات تولیدکنندگان ماهی سردآبی یک خلاء در این بخش است که امید است با جدیت ماهی‌فروشان در تشکیل اتحادیه مذکور ، بازار ماهی در کهگیلویه و بویراحمد سامان بیشتری پیدا کند.

رئیس سازمان تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی بازار ماهی‌فروشان را در یک نقطه خاص ضروری خواند و ابراز داشت: تمرکز ماهی‌فروشان در یک مکان مشخص و تخصصی می‌تواند نظم بیشتری به این صنف بدهد و بازار فروش ماهی را نیز رونق ببخشد.

وی اضافه کرد: در همه شهرها و استان‌های کشور بازار ماهی و مرغ به صورت مجزا در نظر گرفته شده و مصرف‌کننده با برنامه‌ریزی بهتری می‌تواند این محصول را خریداری کند، ضمن اینکه ارائه خدمات با تمرکز ماهی‌فروشان در یک نقطه خاص بهتر و مؤثرتر خواهد بود.

رستمی از آمادگی سازمان تعاون روستایی برای استقرار صنف ماهی‌فروشان در بازارچه تعاون این سازمان خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورتی‌که این تمایل از سمت ماهی‌فروشان وجود داشته باشد همه امکانات و خدمات لازم را برای آن‌ها در این بازارچه فراهم می‌کنیم.

وی گفت: طبیعی است سازمان تعاون روستایی در صورت اطمینان از ورود صنف ماهی‌فروشان شهر یاسوج به این بازارچه اقدام به تامین و احداث زیرساخت‌های لازم برای فروش ماهی خواهد کرد.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: پیشنهاد تشکیل اتحادیه زیربخش شیلات بر اساس تفاهم‌نامه این سازمان با اداره شیلات است که باید با همت و تلاش بیشتر این اتفاق مؤثر در حوزه شیلات صورت گیرد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول