اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

شدت برخورد سپاه بیت‌المقدس با ضدانقلاب افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان رویکرد سپاه را حفظ و تقویت امنیت پایدار مردمی در استان خواند و از افزایش برخورد با ضدانقلاب و اشرار به‌عنوان اولویت امسال این سپاه در کردستان نام برد.

شدت برخورد سپاه بیت‌المقدس با ضدانقلاب افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدحسین رجبی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: سپاه بیت‌المقدس با اشرار و عوامل ضدانقلاب که مردم برخی از مناطق مرزی استان را مورد اذیت و آزار قرار می‌دهند، به‌شدت برخورد خواهد کرد.

به گفته وی، سپاه بیت‌المقدس کردستان با برنامه‌ریزی درست در مکان‌هایی که این افراد مشاهده شده‌اند به‌صورت ثابت و سیار با آنها برخورد کرده و اجازه تعدی به مردم مناطق محروم این استان را به آنان نمی‌دهند.

رجبی یکی از ماموریت‌های سپاه در کردستان را مقابله با تهدیدات سخت عنوان کرد و بهره‌گیری از تجربه دوران دفاع مقدس، حضور مستقیم در مناطق مرزی، برخورداری از نیروهای مجرب بومی استان و اشرافیت کامل بر منطقه را تسهیل‌کننده تحقق این برنامه برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه در سال‌های گذشته یگان‌هایی از سایر استان‌ها برای کمک به حفظ و برقراری امنیت مامور می‌شدند اما اکنون به این افتخار دست یافته‌ایم که در این راستا متکی به نیروهای بومی هستیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس با اشاره به ناامنی‌های اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس در استان کردستان، یادآور شد: اکنون این استان از امنیت قابل قبولی برخوردار است و زمینه برای توسعه همه‌جانبه آن فراهم شده است.

وی نقش سپاه در پاکسازی کردستان از وجود عوامل ضد انقلاب و گروه‌های معاند نظام را یادآور شد و گفت: در آن دوران نیز سپاه با استفاده از ظرفیت نیروهای بومی و سازماندهی آنان در قالب بسیج و پیشمرگان کرد مسلمان توانست کردستان را پاکسازی کرده و امنیت را در این استان مرزی برقرار نماید.

رجبی خاطرنشان کرد: اگرچه در آن دوران سخت خدمات دولت به مردم کردستان و مناطق مرزی نمی‌رسید و مانع توسعه و خدمت‌رسانی بودند، سپاه علاوه بر ارائه خدمات مورد نیاز به مردم این مناطق، زمینه را برای خدمات دولتی هم فراهم می‌کرد.

وی در ادامه گفت: سپاه از بطن انقلاب برای دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای آن تاسیس شد و در این سال‌ها در دوران‌های مختلف به بهترین شکل ممکن ایفای نقش کرده است.

رجبی افزود: سپاه با همراه کردن بسیج از آغاز تشکیل تاکنون به‌ویژه در دوران جنگ تحمیلی، حماسه‌های بی‌نظیری را خلق کرد که آن را به الگویی بی‌نظیر در جهان تبدیل کرده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: وقتی چنین نیرویی با این ویژگی‌ها به‌دنبال الگویی برای خود می‌گردد، بهترین الگو برای آن تنها امام حسین(ع) است که در راه حراست و پاسداری از دین اسلام بپا خاست و جان خود را فدای احیای دین جدش کرد.

رجبی با بیان اینکه احیای ارزش‌های دین مهم‌ترین فلسفه قیام امام حسین(ع) بود، تصریح کرد: ایشان با فدای خون پاکش به دین اسلام حیات دوباره بخشید و ارزش‌های فراموش شده دین جدش را احیا کرد.

وی در پایان تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نیز با تبعیت از چنین الگوی ارزشی با پیروزی انقلاب تشکیل و دفاع از انقلاب و ولایت به آن سپرده شد.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول