اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نکا:

کارهای تبلیغی را اداری نکنید

خبرگزاری فارس: امام جمعه نکا گفت: کارهای تبلیغی را اداری نکنید چراکه کارهای تبلیغ و اطلاع‌رسانی باید از مجرای خودش به مردم ارائه شود و با اداری کردن تنها راه را دورتر می‌کنیم.

کارهای تبلیغی را اداری نکنید

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لایینی صبح امروز در دیدار با شورای هیئت مذهبی، کانون مداحان و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی نکا در آستانه اول تیر ماه سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: تبلیغات در همه عرصه‌ها دارای جایگاه ویژه است که نباید نادیده گرفته شده و فراموش شود.

وی اظهار داشت: کارکنان و دست‌اندرکاران کارهای تبلیغات اسلامی باید حرمت این نام را نگه داشته و حرمت‌داری کنند.

امام جمعه نکا با بیان اینکه تبلیغات نباید با زبان سر انجام شود، خاطرنشان کرد: کارکنان این اداره باید عاشق باشند و با عشق و محبت در دعوت مردم به دین، اسلام و امور فرهنگی جامعه اقدام کنند.

محمدی لایینی گفت: سرمایه‌گذاری برای جوانان در اولویت کار تبلیغات اسلامی باشد و در این رابطه از ابزار تبلیغی قرآن و عترت در ترویج دین استفاده شود.

وی ادامه داد: در رابطه با اختصاص بودجه به سازمان تبلیغات اسلامی توجه چندان اعمال نشده و در این رابطه ما از دولت گلایه‌مندیم چراکه باید با تزریق اعتبارات مناسب به این سازمان اهمیت بیشتری به آن اعمال کرده و در راستای رشد آن گام برداشته شود.

محمدی لایینی با قدردانی از تلاش‌های حجت‌الاسلام خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: او نیز باید به عنوان ریاست سازمان بزرگ دینی برای اختصاص امکانات و بودجه تلاش بیشتری داشته باشد چراکه اکنون این سازمان برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی با کمبود نیروی انسانی و امکانات روبرو است.

وی گفت: وسعت کار در این سازمان بسیار بالا است و باید با اولویت‌بندی، وظایف اصلی و فرعی انجام شود و با برنامه‌ریزی در راستای نهادینه کردن واجبات در جامعه تلاش شود.

امام جمعه نکا با اشاره به سازماندهی هیئت مذهبی و مداحان اظهار داشت: این مسئله مهمی بوده که با سازماندهی کردن در رونق برنامه‌های دینی تلاش شده است و باید نظارت و مدیریت بیشتری بر این امر اعمال شود.

انتهای پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول