اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوشهر:

1.7 میلیارد تومان از استاندار مطالبه داریم

خبرگزاری فارس: فرماندار بوشهر گفت: در مجموع یک میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار برای شهرستان بوشهر از استاندار مطالبه داریم.

1.7 میلیارد تومان از استاندار مطالبه داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر جعفر پورکبگانی صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر با اشاره به اهداف این نشست اظهار داشت: انتظار داریم در این نشست استاندار مصوبات خوبی را برای تسریع در توسعه مرکز استان داشته باشند.

وی افزود: در صورت اجرایی شدن پروژه‌هایی همچون پل اداره کل بندر، تبدیل شبکه برق بوشهر از هوایی به زمینی و احداث قطار بین شهری بوشهر و عالی‌شهر شاهد توسعه چشمگیری در این شهرستان خواهیم بود.

فرماندار بوشهر خاطر نشان کرد: با توجه به نگرانی‌ها و مشکلات مردم از گذر خیابان امام رضا و ترافیک سنگین به هنگام ورود و خروج حجاج از این خیابان انتظار است با اعتبار ویژه استانی جایگاه مناسبی برای حجاج در این خیابان در نظر گرفته شود.

پورکبگانی اظهار داشت: انتظار داریم گام‌های مؤثرتری برای احیاء بافت تاریخی بوشهر برداشته و تکلیف هشت واحد مسکونی در نزدیکی دانشکده معماری مشخص شود.

وی بیان کرد: از استاندار انتظار داریم اعتباراتی برای خرید و تملک زمین برای آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان و... اختصاص دهد چرا که اعتبار برای تملک زمین نداریم.

فرماندار بوشهر تصریح کرد: در صورت همکاری دستگاه‌های اجرایی برای هوشمندسازی مدارس، تمام مدارس مرکز استان به سیستم هوشمندسازی متصل می‌شوند.

پورکبگانی افزود: باید یک بازدید میدانی برای مدیران کل دستگاه‌های اجرایی از شهر عالی‌شهر در نظر گرفته شود تا مدیران از نزدیک با مسائل و مشکلات این شهر آشنا شده و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات این شهر را بگیرند.

وی در ارتباط با اولویت توزیع اعتبارات در شهرستان بوشهر گفت: مطالبات پیمانکاران، پروژه‌های نیمه تمام، پروژه‌های جدید به شرط تامین نیمی از اعتبار توسط مدیران و قطعی شدن ضرورت اجرای پروژه برای شهرستان از جمله شروط مهم برای توزیع اعتبارات در شهرستان است.

فرماندار بوشهر در ارتباط با قیمت نان در بوشهر نیز گفت: آنالیز قیمت نان با حضور 5 کارشناس صورت گرفته و با توجه به همه جوانب قیمت نان بوشهر از فارس و اصفهان ارزان‌تر فروخته می‌شود.

پورکبگانی اضافه کرد: اگر خرید گندم با مصوبه دولت به این شکل صورت نمی‌گرفت شاهد افزایش قیمت آرد نبودیم.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول