اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره خواستار شد

تلاش مسئولان در اجرای باشکوه برنامه‌های هفت تیر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: باید با تلاش مضاعف خود، یاد و نام شهدای هفتم تیر را همیشه در خاطره‌ها حفظ کنیم.

تلاش مسئولان در اجرای باشکوه برنامه‌های هفت تیر

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور ظهر امروز در جمع مسئولان ستاد برگزاری برنامه‌های هفت تیر با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: دشمن همواره نقاطی را مورد حمله قرار می‌دهد که ضربه‌ای به نظام مقدس بزند، ولی از این نکته غافل است که با شهادت عزیزان ما، تداوم این نظام و ارزش‌های آن عمیق‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه شهادت مهر تاییدی بر شخصیت الهی شهید بهشتی است، ابراز داشت: هدف از برگزاری این جلسه، هماهنگی بین اعضا و ارگان‌ها برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن مراسم سالگرد شهادت شهید بهشتی است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره تصریح کرد: در این راستا مسئولان امر نباید از هیچ تلاشی دریغ کنند و باید با تلاش مضاعف خود، یاد و نام شهدای هفتم تیر را همیشه در خاطره‌ها حفظ کنیم.

رئیس دادگستری شهرستان خرم‌دره در این جلسه به تشریح برنامه‌های هفته قوه قضائیه در این شهرستان پرداخت.

ارسال پیامک مسائل حقوقی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر‌، نصب پلاکارد یا بنر در سر درب ادارات و سربرگ نامه‌ها‌، تکثیر و توزیع سی‌دی شیفته خدمت در رابطه با واقعه هفتم تیر و آیت‌الله بهشتی از برنامه‌های هفته قوه قضائیه در این جلسه اعلام شد.

دیدار با خانواده شهدا، گلباران گلزار شهدا‌ و برگزاری یادواره شهدای هفتم تیر از دیگر برنامه‌های هفته قوه قضائیه در شهرستان خرم‌دره محسوب می‌شود.

برپایی نمایشگاه عکس شهدای هفتم تیر‌، تهیه و توزیع کتاب سیره شهید بهشتی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران‌، تامین امنیت و کنترل ترافیک برنامه‌های هفتم تیر در سطح شهرستان توسط نیروی انتظامی و فضاسازی و هماهنگی نصب بنر از مصوبه‌های این جلسه بود.

پوشش مناسب خبری برنامه‌ها توسط دفتر خبری صدا و سیما، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ در روستاها با هماهنگی بخشداری و دهیاری‌ها توسط دادگستری، برپایی مراسم شکرگزاری ترور نافرجام مقام معظم رهبری در ششم تیر ماه 1360 با مسئولیت سپاه ناحیه خرم‌دره، برگزاری مسابقه به صورت پیامک در بین اقشار مختلف مردم توسط تبلیغات اسلامی از دیگر مصوبه‌های این جلسه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول