اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

تمام مسئولان به انتظار تکمیل نقش‌جهان نشسته‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان از خواسته‌های تمام ملت ایران است و تمام مسئولان به انتظار تکمیل و بهره‌برداری از این ورزشگاه نشسته‌اند.

تمام مسئولان به انتظار تکمیل نقش‌جهان نشسته‌اند

رشید خدابخش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اجرایی شدن ورزشگاه نقش‌جهان نه تنها برای اصفهانی‌ها بلکه برای تمام ملت ایران از اهمیت بسیاری برخوردار است، اظهار کرد: در صورت تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفتن این ورزشگاه بزرگ‌ترین افتخار تاریخ ورزش ایران پس از انقلاب اسلامی ورزشگاه نقش‌جهان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه پس از مجموعه 100 هزار نفری آزادی ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به عنوان مجموعه 75 هزار نفری در سطح کشور به شمار می‌رود که پس از انقلاب اسلامی در ایران راه‌اندازی می‌شود، ادامه داد: سه ورزشگاه 50 هزار نفری در سه استان دیگر وجود دارد، اما این ورزشگاه تنها مجموعه 75 هزار نفری در سطح کشور است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان از خواسته‌های تمام ملت ایران است و تمام مسئولان به انتظار تکمیل و بهره‌برداری از این ورزشگاه نشسته‌اند.

وی با اشاره به اینکه تمام مسئولان ملی و استانی به دنبال این هستند که افتخار اتمام این ورزشگاه را به دوره مدیریت خود اختصاص بدهند، اضافه کرد: هیچ فردی نمی‌خواهد که پروژه ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به بهره‌برداری نرسد و این ورزشگاه جزو پروژه‌های مهر ماندگار است.

خدابخش با اشاره به اینکه مراحل اجرایی آن پروژه به سرعت در حال اجرا است، تاکید کرد: ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان باید تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد و ورزش اصفهان منتظر اتمام این ورزشگاه و بهره‌برداری از ورزشگاه نقش‌جهان است.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول