اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور دام و طیور وزارت جهاد کشاورزی

حمایت از واحدهای دام و طیور در اولویت مسئولان قرار گیرد

خبرگزاری فارس: معاون امور دام و طیور وزارت جهاد کشاورزی گفت: اجرای برنامه‌های حمایتی به منظور حمایت از واحدهای دام و طیور ضروری است.

حمایت از واحدهای دام و طیور در اولویت مسئولان قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، سعادت‌الله عباسی بعد از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از بزرگ‌ترین واحد پرورش و نگهداری گاو اصیل شیری اظهار داشت: با حمایت از این واحدها می‌توانیم علاوه بر افزایش توان تولیدات، در ارتقای اشتغالزایی نیز گام برداریم.

وی ادامه داد: باید مشکلات و کمبودهای کشاورزی در بخش‌های مختلف برطرف شده و سیاست‌های کلانی درباره حمایت از بخش‌های مختلف کشاورزی اجرایی شود.

این مسئول افزود: هم‌اکنون ما کارشناسان و فارغ‌التحصیلان بسیاری در رشته‌های مختلف کشاورزی داریم که می‌توانیم با استفاده از استعدادهای بالقوه و توان آنان بخش‌های کشاورزی را با توسعه و رونق بیشتر همراه سازیم.

ظرفیت واحد تولیدی دام و طیور 6600 رأس گاو شیری است

عباسی در ادامه سخنان خود به بهره‌برداری از بزرگ‌ترین واحد پرورش و نگهداری گاو اصیل شیری در استان البرز و در شهرستان نظرآباد اشاره کرد و گفت: ظرفیت این واحد تولیدی 6600 رأس گاو شیری است.

به گفته وی این واحد تولیدی به نام شرکت ملارد شیر بوده که در زمینی به مساحت 37 هکتار در محمودآباد بخش تنکمان نظرآباد کار خود را از امروز آغاز کرده است.

عباسی تأکید کرد: این واحد تولیدی هم‌اکنون 3 هزار رأس گاو شیری را نگهداری می‌کند که پیش‌بینی می‌شود با این تعداد گاو شیری بتوانیم روزانه 55 تن شیر را تولید کنیم.

صرف هزینه‌ای بالغ بر 140 میلیارد ریال برای ایجاد واحد تولیدی ملارد شیر

در ادامه این مراسم رضا جلیل‌نژاد مدیر عامل این واحد تولیدی گفت: برای ایجاد و راه‌اندازی این واحد تولیدی 140 میلیارد ریال ‌اعتبار هزینه شده است.

وی گفت: 45 میلیارد ریال آن از طریق‌ تسهیلات بانکی تأمین شده است.

جلیل زاده بر حمایت مسئولان ذی‌ربط از این گونه واحدهای تولیدی تأکید کرد و ادامه داد: رونق و توسعه بخش‌های مختلف کشاورزی در سایه حمایت مسئولان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: با ایجاد این واحد تولیدی برای 100 نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد شد که گامی موثر برای رفع بیکاری جوانان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول