اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهار:

سیستم کنترل از راه دور ترافیک راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بهار گفت: سیستم کنترل از راه دور ترافیک شهر بهار با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

سیستم کنترل از راه دور ترافیک راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی‌اصغر شیری صبح امروز در جمع کارشناسان شهرداری بهار اظهار داشت: جزیره شادی یکی از پروژه‌های مهم شهر بهار است که در 30 هکتار در دست ساخت است که فاز اول آن تیرماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید که این جزیره در غرب کشور بی‌نظیر است.

وی افزود: در راستای توسعه شهر 80 هزار متر مربع زمین به صورت رایگان برای ساخت حوزه‌های علمیه خواهران و برادران، ساخت بیمارستان 64 تختخوابی، ساخت ساختمان هلال احمر، سوله ورزشی دانشگاه پیام نور، ساخت مسکن مهر، ساخت مجموعه فرهنگی سپاه ساختمان دانشگاه آزاد، ایستگاه هواشناسی، واگذار شده است.

شهردار بهار تصریح کرد: با مساعدت معاون عمرانی استاندار طرح توسعه مرقد آیت‌الله بهاری در دستور کار قرار گرفته و ساختمان‌های مجاور توسط شهرداری خریداری شده و پارکینگ و زائرسرا و بازار در این مجموعه پیش‌بینی شده که امسال عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی از راه‌اندازی تاکسی بی‌سیم در این شهر خبر داد و گفت: مجوز این طرح در سال جاری اخذ شده و در مرحله واگذاری به بخش خصوصی هستیم.

شیری افزود: همچنین برای نخستین بار سیستم کنترل از راه دور ترافیک شهر بهار با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری در شهر بهار مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی ابراز داشت: شهرداری به عنوان مدیریت شهری باید در توسعه شهر تلاش کند و با اجرای پروژه‌های گوناگون و عام‌المنفعه در پیشرفت شهر بکوشد.

 امام جمعه بهار نیز افزود: با توجه به اینکه کارکنان شهرداری با گروه‌های مختلف شهرداری و با تفکرات متفاوت سروکار دارند باید برخورد مناسب و دلسوزانه داشته باشند و خدمت بی‌منت به مردم سرلوحه کارها قرار گیرد. حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا اضافه کرد: به افراد کم‌بضاعت باید نگاه ویژه‌ای داشته باشیم تا بتوانیم به عنوان خادمان شهروندان بهاری در توسعه و پیشرفت شهر نقش مؤثری داشته باشیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول