اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله نمازی:

دشمن برای رسیدن به مقاصد خود تمام فرقه‌های منحرف را فعال کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در کاشان گفت: دشمن برای رسیدن به مقاصد خود تمامی فرقه‌های منحرفی که نامی از آنها در ایران وجود نداشت فعال کرده است.

دشمن برای رسیدن به مقاصد خود تمام فرقه‌های منحرف را فعال کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در کانون فرهنگی الزهرا(س) کاشان اظهار داشت: به‌دلیل اهمیت فعالیت‌های تعیین‌کننده کانون‌های فرهنگی باید فعالیت‌های این کانون‌ها جدی گرفته شود.

وی، فعال کردن قدرت اندیشه و تفکر در نوجوانان و جوانان را یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی اعلام کرد و افزود: قدرت اندیشه و تفکر نوجوانان و جوانان سرمایه‌های خاموشی هستند که کانون‌های فرهنگی باید سرمایه‌های خاموش جوانان را بیدار کنند.  

به گفته وی، یکی از هنرهای مسئولان کانون‌های فرهنگی این است که قدرت اندیشه و تفکر و نیز انگیزه مطالعه در آیات الهی را در نسل نوجوان و جوان فعال کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، قدرت تفکر و معرفت‌شناسی نسل جوان را از اساسی‌ترین مسائلی دانست که  باید در اولویت فعالیت‌ کانون‌های فرهنگی قرار داشته باشد.

وی یادآور شد: امروز جوان ما باید بداند در اطراف او چه توطئه‌ها و دام‌هایی گسترانیده شده به گونه‌ای که تشخیص دوست از دشمن سخت است.

نمازی اذعان داشت: امروز هر فردی که در معرفت‌شناسی به ذات اقدس الهی معتقد باشد در برابر هیچ قدرتی زانو نزده و تسلیم نمی‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه، سعادت هر امت و جامعه‌ای در گرو کیفیت نسل نوجوان و جوان جامعه است ابراز داشت: نوجوانان و جوانان امانت‌هایی الهی هستند که در اختیار ما قرار گرفته‌اند و همه ما موظف به پاسداری و حفاظت از آنها هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان، خطر دشمن برای هدف قراردادن جوانان را جدی قلمداد کرد و ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی در شرایط بسیار مهم، حساس و تعیین‌کننده جهانی قرار دارد و دشمنان انقلاب و اسلام از طریق تهاجم فرهنگی و فکری و نیز به دام انداختن جوانان کمر همت به مقابله با ملت ایران و نظام بسته‌اند. 

وی افزود: دشمن برای رسیدن به مقاصد خود تمامی فرقه‌های منحرفی که نامی از آنها در ایران وجود نداشت فعال کرده است.

نمازی، افزایش ماهواره و توسعه ارتباطی جوانان با شبکه‌های تلویزیونی دنیا، اینترنت و حتی تلفن همراه را از دیگر وسایل فریبنده برای به دام انداختن و فریب جوانان دانست و گفت: برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باید در حال آماده‌باش کامل بود و احساس خطر کرد. 

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول