اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

کانون فرهنگی اجتماعی بانوان گتوند افتتاح شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و محلی کانون فرهنگی، اجتماعی بانوان شهرستان گتوند افتتاح شد.

کانون فرهنگی اجتماعی بانوان گتوند افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، پیش از ظهر امروز نخستین کانون فرهنگی اجتماعی بانوان با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان افتتاح شد.

فرماندار گتوند در این مراسم اظهار داشت: تشکیل این کانون‌ها به توانمند‌سازی بانوان در جامعه کمک زیادی می‌کند و به این دلیل باید در رشد و توانمندی این کانون‌ها تلاش کرد.

قدرت‌الله امانی پور ضمن بزرگداشت هفته زن و قدردانی از فعالیت‌های دفتر امور بانوان فرمانداری گتوند گفت: خوشبختانه فعالیت‌های بسیار خوبی برای بانوان در شهرستان صورت گرفته است و افتتاح این کانون نیز به منزله آغاز یک فعالیت جدید و پیشرفت این امور است.

وی خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم تا با ارائه آموزش‌های مورد نیاز به بانوان در استحکام بنیان‌های خانواده گام‌های بلندی برداریم و در این باره برنامه‌ریزی شده است.

مسئول کمیسیون بانوان شهرستان گتوند نیز در این مراسم گفت: ساختمان کانون فرهنگی اجتماعی بانوان با 120 متر مربع می‌تواند فضای مناسبی برای ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی، و ایجاد اشتغال و متمرکزسازی فعالیت‌های بانوان باشد.

نرگس اسکندری خاطر نشان کرد: برای رشد فعالیت‌های بانوان در سطح شهرستان گتوند فعالیت‌های زیادی انجام شده است و در این باره از زحمات فرماندار گتوند تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول