اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد

تشکیل ستاد بزرگداشت روز صنعت و معدن در گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از تشکیل و فعال‌سازی ستاد بزرگداشت روز صنعت و معدن استان خبر داد.

تشکیل ستاد بزرگداشت روز صنعت و معدن در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت محمدحسین اصغریان صبح امروز در جلسه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزاری برنامه‌های روز صنعت و معدن را مهم دانست و اظهار کرد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برنامه‌های گرامیداشت روز صنعت و معدن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های مناسب اجرایی، تبلیغی و اطلاع رسانی برای حمایت از تولید در استان در نظر گرفته شده است، افزود: بخش عمده‌ای این برنامه‌ها به مناسبت روز صنعت و معدن به صورت جدی آغاز می‌شود.

این مسئول، ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در نظر است با هدف ایجاد روحیه خود باوری، شناساندن خدمات صورت گرفته در این حوزه به شهروندان فهیم گیلانی و فراهم کردن بسترهای مناسب برای رسیدگی به مسائل و برطرف کردن موانع تولید در استان، برنامه افتتاح طرح‌های مهم صنعتی و معدنی که امسال به بهره‌برداری می‌رسند با حضور مسئولان مربوطه هر هفته یا دو هفته یک بار در سراسر استان اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: برای طرح‌های مهم تولیدی که در سال جاری راه‌اندازی می‌شوند شناسایی و تلاش لازم  برای تسریع در بهره‌برداری از آنها و برطرف کردن موانع احتمالی صورت گرفته است.

اصغریان،  آغاز فعالیت طرح‌های مذکور را به صورت دوره‌ای و با حضور رسانه‌های منتخب خبری و  مسئولان مربوطه عنوان کرد.

وی برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان صنعتی را از دیگر برنامه‌های مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن ذکر کرد و یادآور شد: برگزاری نشست‌های تخصصی، انتشار بروشورهای گزارش عملکرد و وضعیت بخش صنعت، معدن و تجارت، افتتاح تعدادی از طرح‌های منتخب تولیدی استان، تبلیغات مناسب و انعکاس دستاوردهای این بخش با همکاری رسانه‌های خبری فعال استان از جمله برنامه‌های گرامیداشت روز صنعت و معدن در استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از راه‌اندازی سامانه جدید ارتباط مردمی این سازمان برای دریافت نظرات، پیشنهادها و انتقادات مخاطبان به مناسبت گرامیداشت روز صنعت و معدن خبر داد و خاطرنشان کرد: مرحله نخست این سامانه که شامل بخش‌های مختلف نظیر پیام‌گیر صوتی، نظرسنجی الکترونیکی و سیستم اطلاع‌رسانی مناسب است، اوایل تیر امسال راه‌اندازی می‌شود. 

انتهای پیام/ع10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول