اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین دوره مسابقات

خراسان‌رضوی نایب قهرمان مسابقات والیبال ساحلی جانبازان کشور شد

خبرگزاری فارس: تیم خراسان‌رضوی، نایب قهرمان نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی جانبازان و معلولان قهرمانی کشور شد.

خراسان‌رضوی نایب قهرمان مسابقات والیبال ساحلی جانبازان کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، مربی و سرپرست تیم‌های والیبال ساحلی جانبازان و معلولان خراسان‌رضوی اظهار داشت: این مسابقات با حضور 16 تیم از 14 استان در منطقه نمک‌آبرود شهرستان چالوس برگزار شد که در پایان تیم الف خراسان‌رضوی، نایب قهرمان و تیم ب استان، مقام چهارم را کسب کرد.

علیرضا قلی‌زاده افزود: تیم والیبال ساحلی جانبازان و معلولان استان گلستان، قهرمان این دوره از مسابقات شد و تیم استان مرکزی به مقام سومی دست یافت.

وی اعلام کرد: این مسابقات به منظور انتخاب تیم ملی والیبال ساحلی جانبازان و معلولان برای اعزام به مسابقات آسیایی کره در تابستان سال جاری برگزار شد.

قلی‌زاده با اشاره به حضور خود در نخستین دوره مسابقات آسیایی والیبال ساحلی در کشور مالزی به عنوان داور گفت: استقبال و هیجان موجود در تیم‌ها و ورزشکاران حاضر در مسابقات والیبال ساحلی جانبازان و معلولان قهرمانی کشور، کم‌نظیر بود و معتقدم تیم ملی والیبال ساحلی جانبازان و معلولان، ظرفیت کسب سکو در میادین بین‌المللی را دارد.

قلی‌زاده یکی از دلایل پرشور بودن این مسابقات را ایجاد فرصت رقابت برای ورزشکارانی که به علت معلولیت خفیف، موقعیت حضور در بازی‌های والیبال نشسته را نداشته‌اند، عنوان کرد.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول