اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 300 شهردار کشور

3 سامانه نرم‌افزاری شهری در مشهد رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: همزمان با سومین نمایشگاه خدمات شهری شهرداری مشهد 3 سامانه نرم‌افزاری شهری برای نخستین‌بار در مشهد رونمایی می‌شود.

3 سامانه نرم‌افزاری شهری در مشهد رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، خلیل‌الله کاظمی از برگزاری سومین نمایشگاه خدمات شهری شهرداری مشهد خبر داد و اظهار داشت: همزمان با این نمایشگاه رونمایی و افتتاح سه سامانه نرم‌افزاری برای نخستین‌بار در مشهد با تفاوت عمده‌ای نسبت به سایر سامانه‌ها در سطح کشور صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: این سامانه‌ها شامل سامانه مبنا(سامانه برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات شهری)، سامانه مدیریت و کنترل ناوگان AVL و سامانه محاسبه اشغال معابر املاک است.

معاون خدمات شهری مشهد در ارتباط با این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه از 300 شهردار کشور، معاونان خدمات شهری 8 کلان شهر کشور، شهرداران شهرهای کراچی،لاهور، پاکستان و شهردار بغداد، رئیس سازمان شهرداری‌های کشور، معاون ریاست جمهوری و معاون وزیر ارتباطات دعوت به عمل آمده است.

کاظمی خاطرنشان کرد: سومین نمایشگاه خدمات شهری از 7 تا 10 تیرماه سال جاری با مشارکت حوزه معاونت خدمات شهری و با حضور شهرداران سراسر کشور به مدت 4 روز در نمایشگاه بین‌المللی مشهد از ساعت 17 الی 23 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول