اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌‌شرقی خبر داد

راه‌اندازی سامانه "شوتینگ" نجات برج مراقبت پرواز فرودگاه تبریز

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی از راه‌اندازی سامانه "شوتینگ" نجات برج مراقبت پرواز فرودگاه بین‌المللی تبریز خبر داد.

راه‌اندازی سامانه "شوتینگ" نجات برج مراقبت پرواز فرودگاه تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی  فرودگاه‌های بین‌المللی تبریز، علی رستمی اظهار کرد: سامانه "شوتینگ" نجات مراقبت پرواز در فرودگاه بین‌المللی تبریز راه‌اندازی شد و این سامانه برای نجات کارکنان مراقبت پرواز و در مواقع اضطراری و بحرانی به‌کار می‌رود.

مدیر‌کل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی گفت: هدف از راه‌اندازی این سامانه استفاده در شرایط اضطراری از جمله آتش‌سوزی، زلزله و حوادث دیگر است که افراد محبوس شده در برج مراقبت که امکان استفاده از آسانسور و پله‌ها را ندارند، می‌توانند از این سامانه استفاده کنند.

رستمی افزود: طراحی و نصب این سامانه توسط بخش خصوصی و با هزینه‌ای بالغ بر 179 میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور تامین شده است. 

فرودگاه بین‌المللی تبریز هم‌اکنون  با داشتن حدود 200 پرواز داخلی و 20 پرواز خارجی ورودی و خروجی در هفته از نظر تعداد پرواز و تجهیزات ناوبری از جایگاه مناسبی در کشور برخوردار است و در حال حاضر دارای یک فرودگاه اقماری به نام فرودگاه سهند است.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول