اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین جشنواره کارآفرینی چهارمحال و بختیاری

سامانه اطلاعاتی جابیران در شهرکرد رونمایی شد

خبرگزاری فارس: سامانه اطلاعاتی جابیران در سومین جشنواره کسب و کار و کارآفرینی با حضور معاون برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.

سامانه اطلاعاتی جابیران در شهرکرد رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در سومین جشنواره کسب و کار و کارآفرینی در شهرکرد اظهار داشت: اشتغال و کارآفرینی از مهم‌ترین امور هر کشوری به شمار می‎رود که می‎تواند بخش‌های مختلفی را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.

علی‎اصغر عنابستانی افزود: این در حالی است که بسیاری از جوامع در حال حاضر با معضل بیکاری مواجه و با مشکلات بسیاری در این حوزه روبرو هستند.

وی به اقدامات و برنامه‌های دشمن در راستای ضربه زدن به نظام و انقلاب اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی همواره ایران اسلامی را تهدید بزرگی علیه خود دانسته است و از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به آن دریغ نمی‌کند در همین راستا یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دشمن آسیب رساندن به اقتصاد کشور است.

عنابستانی با بیان اینکه بسیاری از کشورهای غربی با مشکل بیکاری و رکورد اقتصادی روبرو هستند، تصریح کرد: این در حالی است که آن‎ها ادعایی برخلاف این واقعیت دارند و سعی می‎کنند آن را کتمان کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت فراهم کردن بستری برای ارتقای اعتماد به نفس جوانان تاکید کرد و گفت: با ایجاد اعتماد به نفس و افزایش قدرت ریسک‌پذیری در جوانان می‌توان آن‌ها را برای برعهده گرفتن مسئولیت‌های بزرگ و حساس آماده کرد.

عنابستانی، ایران اسلامی را الگوی والایی برای همه جوامع اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در حالی که تاکنون با تهدیدها و تحریم‌های بسیاری روبرو بوده اما به این تهدیدها به عنوان یک فرصت نگاه کرده و مسیر رشد و تعالی را به خوبی پیموده است.

وی به رونمایی از سامانه اطلاعاتی جابیران در این استان اشاره کرد و گفت: هدف از این سامانه اطلاع‌رسانی شغلی به دانش‎آموختگان آموزشگاه‌های عالی استان است و چهارمحال و بختیاری بیست و دومین استانی است که از این امکان بهره‌مند می‌شود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول