به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عباسی قنبری ظهر امروز در جلسه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به مزایای سامانه مذکور اظهار کرد: این سامانه به منظور پاسخگویی مناسبتر سازمان صنعت، معدن و تجارت ایجاد میشود.
وی، ارتقای سطح کیفی خدمات قابل ارائه به مخاطبان و تقویت هرچه بیشتر ارتباط سازمان با مراجعان و شهروندان را از دیگر مزایای راهاندازی سامانه مذکور عنوان کرد.
این مسئول، افزود: در این سامانه بخشهای مختلفی برای انتقال نظرات، پیشنهادها و انتقادهای مراجعان و مخاطبان مختلف به سازمان در نظر گرفته شده که فهرست این موارد و توضیحات مربوطه به صورت بروشور تدوین شده و در ورودیهای ساختمانهای این سازمان در اختیار مراجعان قرار گرفته و نیز در سایتهای سازمان برای مطالعه در دسترس است.
وی تصریح کرد: کلیات این سیستم شامل برخی موارد نظیر نظرسنجی الکترونیکی در سایت سازمان و پست الکترونیکی جدید سازمان gilanimc@yahoo.com است.
قنبری، پیامگیر صوتی سازمان به شماره 3238888، سامانه پیام کوتاه سازمان به شماره 30006057 را نیز از جمله امکانات این سامانه برشمرد.
وی خاطرنشان کرد: مکاتبه پستی با سازمان به نشانی رشت-کمربندی شهید بهشتی کد پستی 64355-41958 به همراه صندوقهای انتقادها و پیشنهادها در ساختمانهای این سازمان و شماره تلفکس واحد روابط عمومی 4229404 به عنوان راههای سنتی انتقال موارد و نظرات به این سازمان همچنان مطرح بوده و مخاطبان میتوانند از این طریق نیز استفاده کنند.
مسئول واحد فناوری اطلاعات سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، تدوین نتایج حاصله از بررسی و تجزیه و تحلیل نظرها و انتقادهای مخاطبان را به صورت ماهانه توسط روابط عمومی این سازمان را از دیگر اقدامها ذکر کرد و یادآور شد: این نتایج برای اتخاذ تصمیمات مناسب و پیگیری اثربخش به مسئولان سازمان منتقل میشود.
وی، راهاندازی مرحله نهایی این سامانه که دارای امکانات جامعتر و پیشرفتهتری است را تا پایان سال جاری در سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان بیان کرد.
انتهای پیام/غ20/پ3003