اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پایانه‌های کرمان خبر داد

جابه‌جایی زائران کرمانی حرم امام با 160 دستگاه اتوبوس

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان گفت: 160 دستگاه اتوبوس ویژه برای اعزام زائران حرم مطهر حضرت امام خمینی تأمین شد.

جابه‌جایی زائران کرمانی حرم امام با 160 دستگاه اتوبوس

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان، مسعود جمیلی‌کرمانی اظهار داشت: تعداد 160 دستگاه اتوبوس ویژه برای اعزام حدود 6 هزار و 500 نفر زائر برای شرکت در مراسم سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی از مبدأ 20 شهرستان استان کرمان در 14 خرداد ماه تأمین شد.

وی افزود: این اقدام که با همکاری استانداری، سپاه پاسداران و انجمن صنفی شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل مسافربری جاده‌ای استان کرمان انجام شد با اولویت ایمنی حمل و نقل و وظیفه نظارت، برنامه‌ریزی و امور فرهنگی توسط این اداره کل صورت گرفت.

جمیلی‌کرمانی خاطر نشان کرد: در اعزام زائران حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی انجمن صنفی شرکت‌ها و مؤسسات مسافربری جاده‌ای استان کرمان نیز موظف شد تأمین اتوبوس‌های ویژه پذیرایی زائران طی سفر و انجام امور حمل و نقلی از جمله اخذ صورت وضعیت مسافری، تائید خودرو توسط مدیر فنی قبل از حرکت و ... را اعمال کند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول