اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرمان خبر داد

راه‌اندازی ایستگاه‌ مکانیزه اتوبوس در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرمان و حومه گفت: ششمین ایستگاه مکانیزه ویژه مسافران اتوبوس در ابتدای خیابان بهمنیار کرمان در حال راه‌اندازی است.

راه‌اندازی ایستگاه‌ مکانیزه اتوبوس در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از ‌روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمان، منصور ایرانمنش اظهار داشت: تا‌کنون پنج ایستگاه مکانیزه ویژه مسافران اتوبوس در مسیرهای اصلی شهر کرمان راه‌اندازی شده است.

ایرانمنش بیان داشت: افزایش رضایتمندی شهروندان از خدمات حمل و نقل عمومی و افزایش رغبت شهروندان برای استفاده از اتوبوس در جا‌به‌جایی‌ها و سفرهای درون شهری از جمله اهداف راه‌اندازی ایستگاه‌های مکانیزه و بهسازی ایستگاه‌های موجود در سطح شهر کرمان است.

وی با بیان اینکه باجه‌های فروش کارت بلیت الکترونیکی نیز بخشی از امکانات متعلق به این سازمان محسوب می‌شوند‌، تصریح کرد: در این راستا سازمان اتوبوسرانی کرمان و حومه به منظور زیبا‌سازی این مکان‌ها نسبت به حذف تابلوهای تبلیغاتی ناموزون و نامناسب که در بالای این باجه‌ها قرار داشته، اقدام کرده است.

ایرانمنش ابراز داشت: اما تعدادی از این باجه‌ها در اختیار شرکت تبلیغاتی "آیینه" قرار دارد و از این قاعده مستثنا است.

وی خاطر‌نشان کرد: همچنین ششمین ایستگاه مکانیزه ویژه مسافران اتوبوس در ابتدای خیابان بهمنیار در حال راه‌اندازی است که امیدواریم با انجام این اقدامات گامی در راستای تامین رفاه حال شهروندان و جلب رضایت آنها برداریم.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول