اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در شهر تهران:

ایستگاه‌های اتوبوس شهرری هوشمند می‌شوند

خبرگزاری فارس: نمایشگر هوشمند برای اجرای طرح زمان‌بندی حرکت اتوبوس‌ها برای نخستین بار در شهر تهران در ایستگاه‌های اتوبوس جنوب تهران نصب می‌شود.

ایستگاه‌های اتوبوس شهرری هوشمند می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، به دنبال اجرای طرح زمان‌بندی حرکت اتوبوس‌ها برای نخستین بار در شهر تهران، نمایشگرهای هوشمند در 40 ایستگاه اتوبوس منطقه 20 نصب می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط گفت: اجرای طرح زمان‌بندی حرکت اتوبوس‌های شهر تهران برای نخستین بار در شهر تهران به صورت آزمایشی در منطقه 20 انجام می‌شود.

علیرضا اسفراینی‌نژاد عنوان کرد: نمایشگرهای هوشمند در 40 ایستگاه اتوبوس واقع در محورهای پرتردد و کلیدی شهرری به زودی نصب می‌شود.

وی در ادامه به لزوم اطلاع از زمان حرکت وسایل حمل و نقل عمومی در راستای ترغیب شهروندان در استفاده از آن تاکید کرد و افزود: با نصب تابلوهای هوشمند در ایستگاه‌ها، مبادی و مقاصد، زمان دقیق رسیدن اتوبوس‌ها و زمان سفر، برای مسافران مشخص می‌شود و به طور دقیق می‌توان مشخص کرد که هر یک از اتوبوس‌ها در چه بخش از مسیر قرار دارند.

اسفراینی‌نژاد در پاسخ به خبرنگار فارس گفت: نصب نمایشگرهای هوشمند در ایستگاه‌های اتوبوس جنوب تهران در دو مرحله انجام می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 در پایان خاطرنشان کرد: در مرحله نخست 20 ایستگاه برتر جنوب تهران از جمله پارکینگ شهرری، مترو شهرری، میدان معلم، بیمه حسین‌آباد، چهارراه خط آهن، صفائیه، رفاه و امامزاده عبدالله (ع) آماده نصب نمایشگرهای هوشمند هستند. 

این گزارش حاکی است، گزینش ایستگاه‌های منتخب براساس میزان تردد مسافران و محورهای اصلی این منطقه بوده است که نصب صندلی‌های استاندارد،‌ نصب سایبان‌های جدید و رنگ‌آمیزی و رفع نواقص احتمالی ایستگاه‌های منتخب نیز همزمان با نصب نمایشگرهای هوشمند انجام می‌شود.

انتهای پیام/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول