اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستان‌آباد:

امکان اداره مطلوب شهر با وضعیت فعلی درآمدی وجود ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار بستان‌آباد از این شهر به‌عنوان ویترین آذربایجان یاد کرد و گفت: با وضعیت فعلی درآمدی امکان اداره مطلوب این شهر وجود ندارد.

امکان اداره مطلوب شهر با وضعیت فعلی درآمدی وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد، الیاس گل‌محمدزاده ظهر امروز در مراسم معارفه شهردار جدید این شهر با اشاره به وضعیت موجود شهر بستان‌آباد به‌عنوان ویترین آذربایجان اظهار کرد: انتظار داریم در دوره مدیریت جدید جایگاه این ویترین دوباره احیا شود.

وی افزود: همدلی و وحدت میان اعضای شورا و شهردار در یک سال باقیمانده عمر شورای سوم، شرط اصلی موفقیت و تحول در اداره بستان‌آباد است.

گل‌محمدزاده در ادامه تصریح کرد: عملکرد شهرداری بازتاب عملکرد کل نظام است و بنابراین باید شهردار با تمام توان در رفع مشکلات مردم شهر کوشش کند.

فرماندار بستان‌آباد خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین چالش در اداره شهر نبود مدیریت واحد شهری است، ولی تا زمان تحقق این امر همه ادارات باید به شهرداری کمک کنند.

گل‌محمدزاده، شفافیت در امور مالی، نظارت بر هزینه‌ها و رعایت بیت‌المال را شاخصه‌های اصلی مدیریت موفق در شهرداری برشمرد و گفت: شهردار جدید باید با تکریم ارباب‌رجوع و استفاده از نظرات نخبگان و مردم بستر را برای انجام کارهای بزرگ فراهم کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: با وضعیت فعلی درآمدی امکان اداره مطلوب شهر وجود ندارد و شهرداری و شورا باید به فکر جذب منابع جدید درآمد و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی باشند.

فرماندار بستان‌آباد اظهار کرد: با توجه به سابقه بلدیه‌ها در کشور و تجارب چند سال اخیر در کلانشهرها، شهرداری بستان‌آباد نیز باید به مسائل فرهنگی و اجتماعی توجه ویژه‌ای کند.

گل‌محمدزاده در پایان سخنان خود با اشاره به انجام برخی پروژه‌های مهم در شهر بستان‌آباد، از آماده شدن میدان ورودی بستان‌آباد از جاده سراب به نام میدان خلیج فارس خبر داد و گفت: برای ساماندهی «اوجان چای» نیز علاوه بر اعتبارات استانی و شهرستانی، شورای اسلامی شهر بستان‌آباد نیز 600 میلیون ریال اختصاص داده است.

در این مراسم علی‌اکبر نکونام به‌عنوان شهردار جدید بستان‌آباد انتخاب شد، وی قبل از این به‌عنوان بخشدار «تیکمه‌داش» و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بستان‌آباد فعالیت می‌کرد. 

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول