اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف غنی‏سازی اوقات فراغت نسل جوان

طرح "نشاط و تعالی" در شاهرود اجرا می‏شود

خبرگزاری فارس: طرح "نشاط و تعالی" با هدف غنی‏سازی اوقات فراغت نسل جوان در شاهرود اجرا می‏شود.

طرح "نشاط و تعالی" در شاهرود اجرا می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، صبح امروز جلسه هماهنگی برگزاری کلاس‏های طرح نشاط و تعالی در سالن جلسات بسیج خواهران شاهرود برگزار شد.

توران رستمیان، از مسئولان اجرای طرح "نشاط و تعالی" در شاهرود هدف از برگزاری این جلسه را مفید و اثربخش اجرا شدن کلاس‏های طرح نشاط و تعالی و اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان عنوان کرد.

وی گفت: جوانان و نوجوانان آینده‏سازان کشور هستند و از وظایف مهم ماست که برای بهتر و پربارتر اجرا شدن کلاس‏ها، تلاش و همت فراوانی داشته باشیم.

این مسئول اجرای طرح "نشاط و تعالی" در شاهرود ادامه داد: امیدواریم به حول و قوه‏ الهی بتوانیم تابستان امسال اوقات فراغتی پربار و با نشاط برای جوانان و نوجوانان به وجود آوریم و تلاش کنیم در کنار بُعد علمی و فرهنگی، معنویت و بصیرت شرکت ‏کنندگان را افزایش داده و تقویت کنیم.

رستمیان افزود: امسال در سطح پایگاه‏های مقاومت بسیج، بیش از 120 کلاس مختلف آموزشی، علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی برگزار خواهد شد و این کلاس‏ها در قالب حلقه‏های صالحین و حول تقویت دینی و بصیرتی شرکت‏ کنندگان اجرایی می‏شود.

یکی دیگر از مسئولان اجرای طرح "نشاط و تعالی" در شاهرود نیز گفت: طرح تابستانی نشاط و تعالی در حوزه خاتم‏الانبیای شاهرود نیز برگزار می‏شود.

محمد نوری گفت: برای غنی‏سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، ترویج فرهنگ معنویت و بصیرت بین قشر جوانان و مقابله با تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی، طرح تابستانی نشاط و تعالی با بیش از 30 کلاس آموزشی برگزار می‏شود.

وی با اشاره به زمان ثبت‌نام طرح خاطرنشان کرد: ثبت‌نام این طرح از 25 خرداد تا پنجم تیرماه بوده و افراد متقاضی با ثبت‏نام در کلاس‏ها، می‏توانند از برنامه‏های مختلف مانند اردو و مسابقات فرهنگی و ورزشی نیز استفاده کنند.

نوری افزود: در 6 بخش فرهنگ و هنر، قرآن و عترت، علمی، ورزش و گردش، سازندگی و فضای مجازی از شرکت‏ کنندگان ثبت‌نام به عمل خواهد آمد و با توجه به نوع کلاس‏ها و تنوع آنها، امیدواریم استقبال خوبی از کلاس‏ها به عمل آید.

این مسئول اجرای طرح "نشاط و تعالی" در شاهرود به جمله امام راحل که فرمود "مسجد سنگر است"، اشاره کرد و گفت: با برنامه‏ریزی این کلاس‏ها می‏خواهیم حضور نوجوانان وجوانان در این سنگر محکم اسلام بیشتر شود تا نسل جوان از تهاجم خطرناک دشمنان در امان باشد و راه دفاع را بیاموزد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول