اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور فرهنگی و دانشجویی پیام‌نور زنجان:

پژوهشگران برتر پیام‌نور زنجان تقدیر می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول امور فرهنگی و دانشجویی پیام‌نور زنجان گفت: از پژوهشگران برتر دانشگاه پیام‌نور استان زنجان تقدیر می‌شود.

پژوهشگران برتر پیام‌نور زنجان تقدیر می‌شوند
سید احمد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر دانشجویان بسیاری در دانشگاه پیام‌نور استان زنجان به انجام کارهای پژوهشی می‌پردازند.
وی افزود: دانشجویان دانشگاه پیام‌نور استان زنجان در راستای انجام کارهای پژوهشی به موفقیت‌های خوبی دست یافته‌اند.
مسئول امور فرهنگی دانشگاه پیام‌نور زنجان یادآور شد: هدف از انجام این مراسم تقدیر تشویق دانشجویان به انجام هرچه بیشتر کارهای پژوهشی است.
وی تصریح کرد: در این مراسم از همه پژوهشگران دانشجویی که در رقابت‌های علمی و پژوهشی به مقام‌های برتر و موفقیت دست یافته‌اند، تقدیر می‌شود.
موسوی یادآور شد: این مراسم روز چهارشنبه هفته جاری با حضور پژوهشگران برتر از همه مراکز و واحدهای دانشگاه‌های پیام‌نور استان زنجان و به میزبانی دانشگاه پیام‌نور مرکز زنجان برگزار می‌شود.
وی در ادامه از کسب رتبه دوم توسط دانشجوی دانشگاه پیام‌نور زنجان خبر داد و گفت: مجتبی حسینی پژوهشگر جوان دانشگاه پیام‌نور جوان این رتبه را در بخش ابتکار جشنواره جوان خوارزمی به دست آورده است.
مسئول امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور زنجان افزود: این دانشجو با ارائه طرح تعادل و حرکت با الگوی گام‌های پویا در سیستم روبات‌های دو پا رتبه دوم این جشنواره را به خود اختصاص داده است.
وی خاطر نشان کرد: سیزدهمین دوره جشنواره جوان خوارزمی در دو بخش دانشجویی آزاد و دانش‌آموزی، کاردانی و در زمینه‌های پژوهش‌های بنیادی، پژوهش‌های کاربردی، پژوهش‌های توسعه‌ای و ابتکار برگزار شد و در مجموع هزار و 184 طرح در این جشنواره شرکت داده شد که از بین آنها تنها 21 طرح در بخش دانشجویی آزاد منتخب اعلام شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول