اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت می­گیرد

بهره‌بردای از 9 پروژه عمرانی دانشگاه پیام نور زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: همزمان با دهه فجر 9 پروژه عمرانی دانشگاه پیام نور استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌بردای از 9 پروژه عمرانی دانشگاه پیام نور زنجان
اصغرحاج علی‌اکبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مسئولان دانشگاه پیام نور استان زنجان برنامه‌های مختلفی را برای برگزاری در دهه فجر در نظر گرفته‌اند.
وی خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله برنامه‌های است که به مناسبت دهه فجر در دانشگاه پیام نور استان زنجان برگزار می‌شود.
مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس و محصولات فرهنگی توسط دانشگاه پیام نور استان زنجان یادآور شد: غبار روبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به همت دانشگاه پیام نور استان زنجان برگزار می‌شود.
وی برگزاری مسابقه پیامکی ویژه دانشجویان را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت دهه فجر عنوان کرد و افزود: این مسابقه پیرامون دهه فجر در همه مراکز دانشگاهی دانشگاه پیام نور استان زنجان برگزار می‌شود.
حاج علی اکبری برگزاری جلسات پرسش و پاسخ را از دیگر برنامه‌های دانشگاه پیام نور استان زنجان عنوان کرد و ادامه داد: برگزاری جشن به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص) و فضا سازی در مراکز دانشگاهی پیام نور به مناسبت این ایام از دیگر برنامه‌هایی است، که به همت دانشگاه پیام نور استان زنجان در طول دهه فجر برگزار می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در دهه فجر 9 پروژه عمرانی دانشگاه پیام نور استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: پروژه‌های مذکور در شهرستان‌های زنجان، ابهر، قیدار، صائین قلعه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان زنجان اذعان داشت: پروژه‌های قابل افتتاح دانشگاه پیام نور استان زنجان شامل بهره‌برداری از سر درب دانشگاه، سوله ورزشی، ساختمان اداری، آمفی تئاتر و افتتاح یک فاز از ساختمان‌های مراکز استان است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول